Szukaj

Opel Insignia 2018 Opel Insignia 2.0 CDTI, Salon Polska, Serwis ASO

56 999 PLN
Opel
Insignia
2018
diesel
170 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2018
Przebieg 169 840 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 1 956 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszki boczne przednie, Czujnik deszczu, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, ASR (kontrola trakcji), Poduszka powietrzna pasażera, Isofix, ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Wspomaganie kierownicy, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Gniazdo SD, MP3, Gniazdo USB, CD, Bluetooth, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Ogranicznik prędkości, Tempomat, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Opel Insignia 2.0 CDTI, Salon Polska, Serwis ASO

4,4
~MK
Opel Insignia II
Sports Tourer Facelifting 2.0 Diesel 174KM 128kW
Póki co żadna poważna awaria mnie nie spotkała. Wymienione oleje, filtry, aku, wycieraczki. Auto wygrywa stosunkiem jakości do ceny. Jest średnio o 20k tańsze od Passata a oferuje niewiele mniej. Jest trochę głośniejsze i chyba jeszcze bardziej nudne. Natomiast dalej jest to idealne wozidło w dieslu na dłuższe trasy. Zawieszenie jest miękko zestrojone, mimo to jeździ się pewnie. Fotele twarde ale mi to osobiście nie przeszkadza. Manual działa...
3,5
~mirek
Opel Insignia II
Sports Tourer Facelifting 2.0 Diesel 174KM 128kW
Czasem miałem wrażenie że jeżdżę Fiatem Ducato. Jazda na trasie przy prędkości 150-160 powoduje ból głowy. Małe dzieci jeżdżące na tylnej kanapie muszą krzyczeć żeby były usłyszane w pierwszym rzędzie foteli. Bardzo słabe wyciszenie jak na tą klasę samochodu, bardzo głośny diesel w połączeniu z przeciętną, szarpiącą skrzynią biegów nie sprawia przyjemności z jazdy. Mam samochód od nowości. Przy przebiegu 18 000km dolałem 3,5l oleju. W misce...
4,8
~coffee_man88
Opel Insignia II
Sports Tourer GSi 2.0 Turbo 260KM 191kW
Jak dla mnie auto jest świetne. Prowadzi się bardzo dobrze, fotele AGR w wersji GSI na prawdę robią robotę, na dłuższej trasie masaż sprawdza się idealnie. Co do reszty to faktycznie poziom spasowania elementów wewnątrz mógłby być na nieco wyższym poziomie (trochę trzeszczy po kilku latach) no i kwestia stabilizatora z przodu też jest nieco kontrowersyjna. Trzeszczy przy resorowaniu jak Żuk, samych gum stabilizatora nie można dokupić, a cały...

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Insignia