Szukaj

Opel Insignia I Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 2015 Opel Insignia 2.0 BiTurbo CDTI, 191 KM, Automat

29 999 PLN
Opel
Insignia
2015
diesel
195 KM
+48
Katowice (woj. śląskie)
Rocznik 2015
Przebieg 203 032 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 195 KM
Pojemność silnika 1 956 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Czujnik deszczu, ASR (kontrola trakcji), Kamera cofania, ABS, Elektryczne szyby przednie, Wspomaganie kierownicy, Elektrycznie ustawiane lusterka, Elektryczne szyby tylne, Wielofunkcyjna kierownica, Elektrycznie ustawiane fotele, Gniazdo SD, Nawigacja GPS, Gniazdo USB, CD, MP3, Bluetooth, Tempomat aktywny, Otwieranie pilotem, Hak, Komputer pokładowy, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

Opel Insignia 2.0 BiTurbo CDTI, 191 KM, Automat

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,8 s
Średnie spalanie
5,8 l/100 km
Długość
4 842 mm
Szerokość
1 856 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,8
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
8,0
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Kupiłem Używaną Insignię z 2015 roku po 3 latach leasingu. Miała udokumentowane około 180 tys przebiegu. Więc nie stała w garażu. Opcja pawie max jak w tytule. Skóry na zamówienie itd. Wady? Niestety nie ma się co łudzić i liczyć na niskie spalanie. Najmniej przy bardzo eco jeździe 70-80 km/h 6,5 średnio. Dosyć głośny silnik i wiekszy hałas przy wyższych prędkościach niż np Opel Signum(miałem przed insignią) Zalety! Mam wspomaganie hydrauliczne wiec dla mnie perfect! Napęd 4x4 świetny! Komfort na poziomie signum więc super. Skrzynia to zwykły kinetyk więc wolny i czasem( może i częściej) zmienia biegi odczuwalnie ale mi się to podoba. Do tego zmienia je wolniej iniż tip,multi,s-tron i dsg ALE jest trwała i na prawdę komfortowa jak na kinetyka:) Insignia była moim samochodem marzeń i je spełniłem ! Wiec stosunkowo duże spalanie rekompensuje BiTurbo i 4x4 + automat:) Ja jestem zadowolony i polecam. Niski koszt części w porównaniu do konkurencji w podobnym wyposażeniu. Oczywiście NIESAMOWITE są reflektory AFL , one chyba wiedzą gdzie jadę:D przejechałem w pół roku 15tys km i jest świetnie.
10,5
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Te raporty, że ten silnik mało pali chyba ludzie z Opla pisali. Ostatnia trasa przy prędkości 160km na tempomacie w sumie przejechane 400km ekspresówką spalanie 9.8L. Innym razem próbowałem jechać na maxa oszczędnie, tempomat na 100km/h spalanie 8.6L. W mieście jeżdżąc spokojnie, że wyjdzie mniej niż 11L nie ma co marzyć. Teraz jak zrobiło się chłodniej i na dworze jest około 4-6 stopni dobija do 12 litrów w mieście!
6,4
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Całkiem przyzwoite spalanie biorąc pod uwagę moc, automat, wagę samochodu. Min spalanie wyniosło 4.2 przy średniej predkości ok 90km/h w mieście ok 7.2 - 7.5 a jak bardziej człowiek poszaleje to do 9 skacze. http://www.autowcentrum.pl/samochod/opel-insignia-pocisk,1999832547/

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Insignia