Szukaj

Opel Insignia II Sports Tourer Facelifting 1.5 Diesel 122KM 2021 Opel Insignia 1.5CDTI Automat 122KM Panorama

44 000 PLN
Opel
Insignia
2021
diesel
122 KM
+48
Syców (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2021
Przebieg 141 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 496 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Dach panoramiczny, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Opel Insignia 1.5CDTI Automat 122KM Panorama

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
197 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,4 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
4 995 mm
Szerokość
1 941 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
4,8
~coffee_man88
Opel Insignia II
Sports Tourer GSi 2.0 Turbo 260KM 191kW
Jak dla mnie auto jest świetne. Prowadzi się bardzo dobrze, fotele AGR w wersji GSI na prawdę robią robotę, na dłuższej trasie masaż sprawdza się idealnie. Co do reszty to faktycznie poziom spasowania elementów wewnątrz mógłby być na nieco wyższym poziomie (trochę trzeszczy po kilku latach) no i kwestia stabilizatora z przodu też jest nieco kontrowersyjna. Trzeszczy przy resorowaniu jak Żuk, samych gum stabilizatora nie można dokupić, a cały...
2,6
~Forek
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 210KM 154kW
Daje dwie gwiazdki. Ten samochód jest beznadziejny, serio. Może i jest faktycznie przestronny w środku, i połyka autostrady dość sprawny, tak do ogólnego manewrowania tym samochodem to mordęga. Niezwrotny (a miałem już samochód tej wielkości i niebo a ziemia) Co chwile zastanawianie się czy się DPF nie wypala, co chwile jakieś błędy, co chwilę problemy z ADblue. Generalnie porażka, a samochód jak na 210 koni strasznie mułowaty, no i spalanie...
4,8
~Waldi
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Mam wersję Elite OPC z Full dodatkami oprócz 4x4. Auto komfortowe, wygodne w trasie i mieście. Silnik i 170 KM i 400nm jest wystarczająco dynamiczne z 8 stopniowym automatem. Super. Jedynie zużycie ON w mieście na krótkich trasach to 11 l. W trasie natomiast 6.0-6.5 przy 120-140 km/h z włączoną klimą. Zawieszenie flex-ride jest genialne i w poprzedniej Insigni wytrzymało mi 210.000km cena jednego to ok 1700zł z wymianą. Jednak w normalnym...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Insignia