Szukaj

Opel Insignia II Sports Tourer 1.5 Turbo 165KM 2018 Opel Insignia 1.5 Turbo, Salon Polska, Serwis ASO

79 999 PLN
Opel
Insignia
2018
benzynowy
165 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2018
Przebieg 49 996 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 165 KM
Pojemność silnika 1 490 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Opel Insignia 1.5 Turbo, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
214 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,0 s
Średnie spalanie
6,2 l/100 km
Długość
4 986 mm
Szerokość
1 863 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
10,7
Opel Insignia II
Sports Tourer 1.5 Turbo 165KM 121kW
Przejechane prawie 14000 km głównie poza miastem, autostrady i drogi krajowe, jeżdżę w 95% samemu na pusto, niestety autem nie da się zejść poniżej 9l/100 nawet jadąc bardzo eco i wyłączoną klimatyzacją :( Jazda autostradą na tempomacie z prędkością 135-140km to ok 9,5l/100. Powyżej 140km/h wartość wzrasta logarytmicznie, przy 160km/h to już dobrze ponad 12l. Oczywiście są to dane z komputera pokładowego. Realny wynik na samym końcu postu. Efekt jest taki że stację odwiedza się mniej więcej po 450km. Każde dynamiczniejsze przyspieszenie na trasie skutkuje zwiększeniem średniego spalania o kolejne miejsce po przecinku na komputerze pokładowym, a spada bardzo bardzo powoli. Zakładam że większość ludzi decydujących się na ten samochód potrzebuje go do regularnych dłuższych podróży, ale w wersji z silnikiem benzynowym 1.5 jest to nieporozumienie. Każdy kto robi miesięcznie ok. 5000 km przekona się że tym autem będzie go to kosztowało od 2 do 4 dodatkowych tankowań w stosunku do rywali w swojej klasie z silnikami diesla bądź TSI o podobnych parametrach. Łatwo policzyć bak ma pojemność 62L rezerwa się zapala średnio po 450km, dolewka do pełnego to 50-54l w moim wypadku, więc wychodzi 11-12l realne zużycie.
9,1
Opel Insignia II
Sports Tourer 1.5 Turbo 165KM 121kW
Warszawskie korki to 10-11 litrów. Autostrada powyzej 140 km spalanie wzrasta do 10.Przejechałem do tej pory 5000 km w cyklu miasto/trasa, średnio spalił 9,5 a poruszam sie na odcinkach conajmniej 20km. Smok straszliwy, a moc żadna
7,0
Opel Insignia II
Sports Tourer 1.5 Turbo 165KM 121kW
Obwodnica Trójmiasta (40 km) - prędkość 120-140 - 7,7 l/100 km Autostrada bursztynowa (350 km) - prędkość 160 (tempomat) - 9,5 l/100 km Trasa Piotrków-Kraków (200 km) śr prędkośc 65 km/h - 6,0l/100 km Trasa podmiejska w Krakowie 30% miasto(niedziela), 70% poza miastem - 5,5l/100 km Trasa Kraków- Bukowina - Kraków, (dużo korków) - 7,0l/100 km Jestem mile zaskoczony

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Silnik - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Insignia