Szukaj

Opel Insignia II Sports Tourer Facelifting 1.5 Diesel 122KM 2020 Opel Insignia 1.5 CDTI, Automat, VAT 23%, Navi

69 499 PLN
Opel
Insignia
2020
diesel
122 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2020
Przebieg 81 730 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 496 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszki boczne przednie, Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Czujnik deszczu, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszka powietrzna kierowcy, Kamera cofania, Wielofunkcyjna kierownica, Przyciemniane szyby, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Elektryczne szyby przednie, Podgrzewane przednie siedzenia, Elektryczne szyby tylne, MP3, Nawigacja GPS, Gniazdo SD, Gniazdo USB, Bluetooth, CD, Tempomat, Otwieranie pilotem, Komputer pokładowy, System Start-Stop, Ogranicznik prędkości

Informacje o samochodzie

Opel Insignia 1.5 CDTI, Automat, VAT 23%, Navi

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
197 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,4 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
4 995 mm
Szerokość
1 941 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
4,4
~MK
Opel Insignia II
Sports Tourer Facelifting 2.0 Diesel 174KM 128kW
Póki co żadna poważna awaria mnie nie spotkała. Wymienione oleje, filtry, aku, wycieraczki. Auto wygrywa stosunkiem jakości do ceny. Jest średnio o 20k tańsze od Passata a oferuje niewiele mniej. Jest trochę głośniejsze i chyba jeszcze bardziej nudne. Natomiast dalej jest to idealne wozidło w dieslu na dłuższe trasy. Zawieszenie jest miękko zestrojone, mimo to jeździ się pewnie. Fotele twarde ale mi to osobiście nie przeszkadza. Manual działa...
3,5
~mirek
Opel Insignia II
Sports Tourer Facelifting 2.0 Diesel 174KM 128kW
Czasem miałem wrażenie że jeżdżę Fiatem Ducato. Jazda na trasie przy prędkości 150-160 powoduje ból głowy. Małe dzieci jeżdżące na tylnej kanapie muszą krzyczeć żeby były usłyszane w pierwszym rzędzie foteli. Bardzo słabe wyciszenie jak na tą klasę samochodu, bardzo głośny diesel w połączeniu z przeciętną, szarpiącą skrzynią biegów nie sprawia przyjemności z jazdy. Mam samochód od nowości. Przy przebiegu 18 000km dolałem 3,5l oleju. W misce...
4,8
~coffee_man88
Opel Insignia II
Sports Tourer GSi 2.0 Turbo 260KM 191kW
Jak dla mnie auto jest świetne. Prowadzi się bardzo dobrze, fotele AGR w wersji GSI na prawdę robią robotę, na dłuższej trasie masaż sprawdza się idealnie. Co do reszty to faktycznie poziom spasowania elementów wewnątrz mógłby być na nieco wyższym poziomie (trochę trzeszczy po kilku latach) no i kwestia stabilizatora z przodu też jest nieco kontrowersyjna. Trzeszczy przy resorowaniu jak Żuk, samych gum stabilizatora nie można dokupić, a cały...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Insignia