Szukaj

Opel Frontera B Standard 2.2 DTI 115KM 1998 Opel Frontera Opel Frontera 2.2 DTI 98r 4x4

8 300 PLN
Opel
Frontera
1998
diesel
115 KM
+48
Brzozówka (woj. małopolskie)
Rocznik 1998
Przebieg 291 439 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 2 171 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia terenowy
Kolor Czarny akryl (niemetalizowany)
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Radio niefabryczne, Centralny zamek, Hak

Informacje o samochodzie

Opel Frontera Opel Frontera 2.2 DTI 98r 4x4

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
154 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
14,6 s
Średnie spalanie
8,7 l/100 km
Długość
4 658 mm
Szerokość
1 785 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
10,2
Opel Frontera B
Standard 2.2 DTI 115KM 85kW
Samochód fajny dla początkujących zapaleńców off roadu, żeby nauczyć się co, jak i nie władować się w ekstremalne koszty. Nie ekstremalne, bo wysokie będą zawsze przy każdej terenówce, niezależnie od wyboru Patrola, Land Cruisera, czy właśnie Frontery. Tzw "bida terenówka", niskobudżetowa. Jazda w mieście 11l/100km, chyba że drzesz asfalt na światłach to góra 12l. Jazda mieszana 10l/100km. Jazda w trasie, moja pali 9,4-9,6l/100km w zależności od pory roku i klimatyzacji/ogrzewania. Jazda w terenie, tych 12l nie powinna przekroczyć, chyba że piłujesz samochód na reduktorze, to max 13l. Niestety bolączką samochodu jest za niski stosunek mocy silnika do wymogów terenu. Ten silnik jest po prostu za słaby, przynajmniej dla 2,5 t wagi mojej Francy. Druga bolączka to dostępność części. Samochód jest wiekowy, mało znany i wypychany z rynku przez popularniejsze terenówki. Trzecia bolączka tego samochodu i chyba najpoważniejsza, przynajmniej w przypadku diesla, to pompa paliwowa. Koszt regeneracji (bo nie ma co liczyć na wymianę) to przynajmniej 2 tysie i spokój na jakieś 100-150tys. km. Reszta części eksploatacyjnych w postaci rozmaitych filtrów, wymiany oleju, klocków, tarcz i innych bzdetów od 200 - 500 zł + montaż (większość sam robię), więc w granicach normy i ceny przeciętnej osobówki. Na pewno niebywałym plusem tego samochodu jest jego wdzięczność. Jeżeli regularnie dogladasz stanu, nie olewasz nawet najmniejszego bzdetu i nie oszczędzasz na częściach, to mimo że pie*doli się jak tania *****, to zawsze dowiezie do celu mimo awarii. Doświadczenie z życia, psuje się. Sypie się. Ale nigdy nie stanie w miejscu. Chyba że na prawdę olejesz jej stan od strony mechanicznej. No i zapomnij o lifcie więcej niż 2". W przeciwnym razie wahacze nie wytrzymają obciążenia i mocno ograniczysz zakres ich pracy, co będzie skutkowało dorobieniem się karty stałego klienta u mechanika.
8,8
Opel Frontera B
Standard 2.2 DTI 115KM 85kW
Warszawa, jazda głównie po mieście bez klimy, spalanie utrzymuje się na poziomie 8,8 do 9,3. Jestem bardzo zadowolony ze spalania choć auto mogłoby mieć trochę więcej "wigoru". Polecam, tania w utrzymaniu, wygodna tylko trochę powolna...
8,5
Opel Frontera B
Standard 2.2 DTI 115KM 85kW
Samochód w miarę ekonomiczny, średnie spalanie na oko w granicach 7-8 litrów na setkę. Plusem jest to, że podróżując z prędkością ok. 60 km/h na równym terenie można już wbić 5-ty bieg i pykać z obrotami w okolicach 1500.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Frontera