Szukaj

Opel Astra J Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 2011 Opel Astra 1.7 CDTI, Klima, Klimatronic, Tempomat

17 999 PLN
Opel
Astra
2011
diesel
110 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2011
Przebieg 255 312 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 686 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Opel Astra 1.7 CDTI, Klima, Klimatronic, Tempomat

6,3
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Astra bardzo dobry samochód na długie trasy , ostatnio jechałem na ustawionym tempomacie 110 km/ h na drogach szybkiego ruchu 2 osoby plus piesek i bagaży może było 25 kg w sumie , przejechałem ponad 400 kilometrów spalił mi około 5,5 litra paliwa na 100 kilometrów , w sumie auto sprawuje dobre wrażenie w wersji Cosmo , wygodne i komfortowe na co dzień . Jazda po mieście spalanie średnio wychodzi około 8 litrów , drogi krajowe i międzymiastowe gdzie są ograniczenia od 60 do 90 km/h spalanie 6 - 7 litrów paliwa.
6,4
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Spodziewałem się mniejszego spalania, masa samochodu robi swoje. Minimalnie w trasie aż tak nie testowałem, bo nie mam czasu na jazdę emerycką. Wydaje mi się że do 5.0 można zejść jadąc jak dziadek 80km/h. Mi średnio wychodzi koło 6,5 jest to żwawsza jazda mieszana, trasa i trochę miasto/wieś, korki, światła ronda itp. Odziwo wydaje mi się że nie ma dużej różnicy czy jeżdżę ekonomiczniej czy żwawiej różnica jest gdzieś ok 0,5l. mniej lub więcej. Sprawdzę kiedyś maks spalanie przy deptaniu i emeryckim stylu to napiszę jeszcze raz. W spokojnej trasie w Alpach z pełnym ładunkiem i 3 os. spalanie 6,0-6,2l. Zawszę tankuję do pełna i to jest moje porównanie, bo komputer cygani nawet do 0,7l. Wyświetla 6,2 a przy tankowaniu wychodzi np 6,7. W trasie pokazał mi kiedyś 5,5 a było ok 6,2m. UWAGA Samochód posiada ogromną turbodziurę, Seicento 1,1 przy tym aucie to ferrari na przyspieszeniu przy niskich obrotach. Auto jak osiągnie 1,8-2,2 tyś obr to ciągnie przyzwoicie, ale z ronda raczej żwawo nie ruszymy, po prostu zwleczemy się z niego jak stary dziadek, jeśli będziemy mieli za niski bieg, lub za małe obroty. Blisko mnie jest spora góra i skrzyżowanie pod górą, jak wjedziesz na górę na 2biegu i koło 1300obr to samochód nie przyspieszy, trzeba zrobić redukcję. Jak już jest 1500-1600obr to przyspieszy wolno do 2000tyś i jak się włączy turbo to już pięknie ciągnie. Dla porównania jeździłem tam różnymi samochodami i nigdy nie zdarzyło mi się abym nie mógł przyspieszyć. Nawet Felicia 1.3 przyspiesza tam na 2 biegu bardzo wolno ale przyspiesza, a w Oplu trzeba po prostu być bliżej włączenia się turbo, albo wbić asa. Pożyczyłem na chwilę Astrę 1.4 90KM i jest jeszcze gorzej, nie dość że wolno przyspiesza od dołu, to jeszcze w całym zakresie obrotów brakuje mocy. Nie jeździłem mocniejszą wersją.
7,0
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Astra jest ok. Wcześniej miałem volvo v60. Volvo lepiej wykonane od opla ale astra ma adaptacyjne xenony i to jest super system do jazdy w nocy. Volvo było niższe i podczas jazdy raziły mnie swiatla innych aut nawet iż Volvo miało xenon skrętny. Pozycja kierowcy była niska I raziła po oczach. Astra ma wyższą i lepiej się jeździ noi wszystko lepiej widać z lampami adaptycyjnymi.

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Wentylacja i ogrzewanie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Astra