Szukaj

Nissan X-Trail IV 1.5 VC-T e-POWER 213KM 2023 Od ręki - Nissan X-Trail Tekna 213KM 1.5 / Pakiet Premium

222 000 PLN
Nissan
X-Trail
2023
hybrydowy
213 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2023
Przebieg 1 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 213 KM
Pojemność silnika 1 497 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, Czujniki parkowania tylne, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Ogranicznik prędkości, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Od ręki - Nissan X-Trail Tekna 213KM 1.5 / Pakiet Premium

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,2 s
Średnie spalanie
6,6 l/100 km
Długość
4 680 mm
Szerokość
1 840 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
7,2
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Martwiły mnie komentarze o wysokim spalaniu na autostradzie i taka jest prawda, ale po przejechaniu 10 000km w tym połowa na autostradach to mogę powiedzieć że nie jest tak źle średnia 8,0l(styczeń-marzec). Jak na tak ciężkie auto i temperatury zimowe to wynik przyzwoity. Jazda w większości na tempomacie (tryb normal + D) przepisowo +10km/h. W zamian dostaje dobre przyspieszenie, rewelacyjne prowadzenie i wygodę (TEKNA +). Nie wiem jak palą tej wielkości hybrydy konkurencji ale wcześniej jeździłem Opelm Zafirą 2,0 CDI (170KM) i po 200000tyś średnie miałem 7,4l/h, a pamiętam że na początku było 8,3l/h. Więc mam nadzieję że jak się Nissana nauczę to będzie podobnie.
7,7
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Podsumowanie po przejechaniu 4000km. wersja E-power 4x4 213km. koła 21cali: Ogólnie komputer pokazuje bzdury, zwłaszcza przez pierwsze 3km po ruszeniu, kiedy auto jedzie w trybie elektyczym a naspenie sie ładuje akumulator sie ładuje (np jedziesz 1km ze zużyciem zerowym -stajesz na światłach, odpala się silnik i nagle pokazuje 25 l/100 chociaż jeszcze nie ruszyłeś). Rzeczywiste spalanie średnie 7,4 l/100 (40% warszawskie korki, 40% ekspresówki ,20% autostrada). W tym rzeczyste spalanie: - miasto korki, tryb ECO+B z włączonym ePedal dystanse zazwyczaj od 5 do 30 km 6.2-7.1 l/100km. - autostrada tryb ECO + D, aktywny tempomat ustawiony na 145km/h (średnia prędkość 127km/h, dystans 320km) 9,2 l/100km.
6,9
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód bardzo komfortowy, cichy z dobrym nagłośnieniem. Przesiadłem się z Toyoty RAV4 2021 hybrid, którą zrobiłem 60k. Toyota średnie z całego użytkowania 7,1. Obecnie Nissan X po przejechaniu 5k pokazuje 7,4. Wszystko zależy od nogi i czy ktoś używa EPOWER. W trasie przy prędkościach 140-150 spala 9. Dokładnie tyle co RAV4. W mieście można zejść poniżej 6 litrów.

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan X-Trail