Szukaj

Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 2018 Nissan X-Trail 2.0 dCi, Salon Polska, Serwis ASO

78 999 PLN
Nissan
X-Trail
2018
diesel
177 KM
+48
Katowice (woj. śląskie)
Rocznik 2018
Przebieg 108 692 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 177 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Pomarańczowy metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Isofix, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna kierowcy, Kamera cofania, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, ABS, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane tylne siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Podgrzewane przednie siedzenia, Wentylowane fotele, Elektrycznie ustawiane fotele, Przyciemniane szyby, Wspomaganie kierownicy, Tapicerka skórzana, MP3, Gniazdo SD, Nawigacja GPS, Bluetooth, Gniazdo USB, CD, Komputer pokładowy, System Start-Stop, Ogranicznik prędkości, Dach panoramiczny, Otwieranie pilotem, Tempomat, Szyberdach

Informacje o samochodzie

Nissan X-Trail 2.0 dCi, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
196 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
6,0 l/100 km
Długość
4 690 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
6,9
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Samochód spełnia moje wymagania. Duży i przestrzenny z dobrym silnikiem.. uważam, że silnik 2.0DCi to jedyne dobre rozwiązanie do tak dużego samochodu. Testowałem ten samochód o mocy 130KM i jest to zauważanie za mało jak na te gabaryty. Silnik diesla spełnia moje oczekiwania ... w trasie bardzo ekonomiczny przy spokojnej jeździe między-miastowej pali 6 litrów.. niestety w mieście 10 litrów ... co podnosi średni wynik spalania do 8.3 Litra... prawdopodobnie manualna skrzynia jest bardziej ekonomiczna bo tutaj czuć, że silnik trzyma obroty. Jeśli chodzi o głośność wewnątrz kabiny to hałas jest najbardziej dokuczliwy przy prędkościach 30-60km i przy zimnym silniku. Generalnie samochód wart swojej ceny. Jest trochę tańszy od hybrydy Toyoty i dużo tańszy od samochodów marki Mercedes, Audi, Bmw.. ze swoje strony Polecam !
8,5
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Auto w miare dynamiczne ale ma zwloke przy ruszaniu z miejsca jak to automat tego typu. Spalanie ok bo to tylko 2 litry pojemnosci przy takich gabarytach. Średnio wychodzi mi poniżej 9 litrow i zeby miec lepszy wynik to trzeba juz zamulac albo tylko trasa. Dobrze ze nie kupilem qashqaia jak chcialem na poczatku bo x-trail jest o niebo lepszy.
7,6
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Nissan Xtrail 2.0 xtronic. Nigdy nie osiągnąłem wyników spalania deklarowanych przez producenta. Ale na trasie Białystok-Warszawa, temperatura ok 1 stopień, wiatr ok 3m/s z przód/prawo udało osiągnąć następujące wyniki (tempomat ustawiony na zadaną prędkość, licznik spalania wyzerowany, pomiar przez ok 5-10 minut) 90km/5.7 l 100km/6.0 l 110km/7.5 l 120km/8,1 l 130km/8.7 l 140km/9.5 l 150km/10.2 l

Zalety

+ Ergonomia + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan X-Trail