Szukaj

Nissan X-Trail II 2.0 dCi 150KM 2008 Nissan X-Trail 2.0 dCi, Salon Polska, Serwis ASO

24 999 PLN
Nissan
X-Trail
2008
diesel
150 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2008
Przebieg 196 295 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Brązowy metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Dach panoramiczny, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Nissan X-Trail 2.0 dCi, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
188 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 630 mm
Szerokość
1 785 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
7,0
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Szok i wzór dla innych. Pali mało i nie psuje się. Czego chcieć więcej? Silnik jeden z najbardziej niezawodnych silników diesla w obecnych czasach (potwierdzi to każdy mechanik, który miał z nim do czynienia). Warunek - dbać, a kupując znać historię auta. Z autopsji wiem, że nie kupiłbym samochodu używanego, który nie był serwisowany w ASO. Wiem, wiem, że poza ASO też są fachowcy, czasem nawet lepsi, ale historia pojazdu to podstawa sukcesu (chyba, że bym kupował samochód dobrze mi znany i od dobrego znajomego)
9,8
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Przejechałem 160 000 km. Przy 120 000 przejechanych kilometrów usunąłem - za namową panów z autoryzowanego serwisu filtr dpf-u (nie umieli sobie poradzić a zapychał się co 2000 - 5000 km; chyba już im głupio było ode mnie kasę brać). Od tego momentu spalanie spadło ale nie o obiecywane pół litra a jedynie 0,1 do 0,2 litra na 100km. Samochód generalnie bezawaryjny, jedynie czujnik doładowania powietrza był wymieniany (97 zł) Podobno z automatyczną skrzynią biegów takie spalanie jest OK ( to też opinia serwisu Nissana).
11,3
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Wersja silnika 2.0 dCi 150KM 110 kW rocznik 2008, rejestracja 2009, automatyczna skrzynia biegów. Zużycie paliwa ponad oczekiwania dla silnika 2-litrowego. W porównaniu do jednostki WV 2.0 16V 140KM brdzo nieekonomiczna. WV Touran z automatem DSG - każdy z parametrów z dowodu rejestracyjnego (poza długością auta) na korzyść WV - większa masa min i max, znacząco większy bagażnik, więcej miejsca, więcej schowków, większa prędkość max, przyspieszenie.

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan X-Trail