Szukaj

Nissan X-Trail II 2.0 dCi 173KM 2011 Nissan X-Trail 2.0 dCi, Salon Polska, Serwis ASO

37 999 PLN
Nissan
X-Trail
2011
diesel
173 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2011
Przebieg 235 940 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 173 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Beżowy metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Dach panoramiczny, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Nissan X-Trail 2.0 dCi, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 630 mm
Szerokość
1 785 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
8,7
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 173KM 127kW
ASO - Astronomicznie Ssące Obiboki, tyle w temacie. Prywatnie, na częściach aftermarketowych czy używkach jest o niebo lepiej. Warto znaleźć dobrego mechanika od Nissanów. X-Trail nie posiada mocno skomplikowanej konstrukcji. Poza kilkoma blacharskimi sprawkami (ten brak kamerki cofania, eh) wymieniane były tylko części eksploatacyjne i bezpiecznik od zapalniczki pokładowej, który jednak zepsułem JA, więc trudno to uznać za wadę. Da się zepsuć - to wręcz należy zapisać na plus, w końcu Nissan stara się by kierowcy nie było nudno ale też, żeby nic go nie bolało, w tym kieszeń ;) (wyjątkiem stacje paliw i ASO)
10,0
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 173KM 127kW
Ekenomiczność porównywalna z samochodem kolegi Mitshubishi Pajero 3.0 DiD (albo 3.2 DiD nie pamietam)w automacie, czyli po prostu katastrofa, bo tamten waży 2.5t i silnik V6 w automacie, tutaj 2.0DCi 173KM w manualu, a różnica średnio w saplaniu 1litr na 100km!! Dla porównania, często jeżdzę w to samo miejsce do Francji, tą samą drogą, ta sama prędkość,samochód w podobny sposób obciążony: Octavia (2.0 TDI 140KM) paliła średnio 6.5 l/100km Nissan (2.0 DCi 173KM)pali śrendio 11.5 l/100lm i dla porównania, jak jechałem z tym wcześniej wspomnianym kolegą, jego Mitshubishi spaliło litr mniej! 10.5 l/100km jedynie co na plus, to może on jechał na pusto, tylko z żoną ;) a ja byłem zapakowany, ale bez żony ;)
8,4
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 173KM 127kW
na tą pojemność silnika nie można narzekac, chociaż mogłoby być zawsze lepiej. Gdy auto było sprawne średnia spalania wskazywana przez komputer zimową porą i przy oszczędnej jeździe wynosiła 6,8 l/100 km w jeżdzie mieszanej. C0 do ceny przeglądów to są drogie. Niemiłym zaskoczeniem jest, że do ceny przegladu nie wlicza się zakupu filtra powietrza i za jego zakup oraz wymianę należy płacić dodatkowo.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Silnik

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan X-Trail