Szukaj

Nissan X-Trail I 2.0 140KM 2002 Nissan X-Trail 2.0 , 4X4, Klima, Klimatronic

17 999 PLN
Nissan
X-Trail
2002
benzynowy
140 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2002
Przebieg 173 516 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Zmieniarka CD, Alufelgi, Dach panoramiczny, Hak, Otwieranie pilotem, Szyberdach

Informacje o samochodzie

Nissan X-Trail 2.0 , 4X4, Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
177 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,3 s
Średnie spalanie
9,3 l/100 km
Długość
4 455 mm
Szerokość
1 765 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
11,2
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.0 140KM 103kW
Auto testowałem w różnych warunkach i porach roku. Na autostradzie(a4) z dużym bagażnikiem dachowych,4 osoby na pokładzie,pełny bagażnik i prędkości do 190! wychodzi pod 14. Przy mieszanej jeździe tej zimy wychodzi 12,5-13,5(głównie do pracy 15 km) i powiedzmy jakies 15 l paliwa na miesiąc. W lecie przy mieszanej normalnej jeździe wychodzi około 11l. Jadąc spokojnie(90km/h) na trasie wychodzi jakiej 9-10 gazu. W lecie miesięcznie tankuje 5-10 l benzyny. Na 56 litrowej butli da się średnio 500 km przejechać. Ogólnie polecam instalacje z lubrykacją Lovato warta swojej ceny i bezobsługowa.
11,4
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.0 140KM 103kW
Po roku użytkowania mogę powiedzieć, że auto sprawdziłem we wszystkich warunkach. Na autostradzie, na leśnych bezdrożach, na zaśnieżonych ścieżkach, na śliskim asfalcie. Z napędu 4x4 korzystam w terenie 2-3x w miesiącu lub zimą. Mam lekką nogę i jak mogę to staram się jeździć oszczędnie. Pedał w podłogę wciskam tylko jak jest taka potrzeba. Przy oszczędniej jeździe na trasie z prędkością do 80 km/h najniższe spalanie jakie osiągnąłem to 9,07 LPG, a jadąc ostro przez miasto 13,61 LPG. Przy normalnym użytkowaniu w różnych warunkach auto średnio pali około 11,5 LPG. Mam zainstalowaną instalację KME Nevo Pro z wtryskami Hana2000. Sprawuje się idealnie.
12,0
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.0 140KM 103kW
Trochę kiepsko - jak dla mnie za dużo pali -silnik jest super- widać ,że konstrukcja jest japońska - ale dlaczego tak pali- tzn wytłumaczeniem jest automatyczna skrzynia biegów.To że auto dużo waży nie jest argumentem bo jeździłem tak ciężkimi autami( busami )gdzie areodynamika pozostawiała wiele do życzenia a paliły nie więcej jak 10 litrów. Tutaj ponad 12 litrów. Teraz moge dodać - zmieściłem się w 10,5 litra - i wiem że mozna się zmieścic poniżej 10 ale trzeba jeździć po prostu spokojnie ,normalnie i poddać się frajdzie z jazdy nie cisnąc gazu i będzie równiez super - otwieramy szyberdach i mamy prawie kabrio- :) - niestety tu obniżam ocenę po roku - dla mnie bardzo źle !

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan X-Trail