Szukaj

Nissan X-Trail II 2011 Nissan X-Trail 2.0 140 KM KLIMATRONIK,ELEKTRYKA

29 900 PLN
Nissan
X-Trail
2011
diesel
140 KM
+48
Strzegom (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2011
Przebieg 215 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe

Informacje o samochodzie

Nissan X-Trail 2.0 140 KM KLIMATRONIK,ELEKTRYKA

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
4,9
~Mateusz
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Auto nie do zdarcia. Ma swoje słabe strony, jak każdy samochód, ale zawsze odpali i dowiezie mnie, gdzie chcę. Pakowne, wygodne, bezpieczne i tanie w eksploatacji. Bardzo polecam to auto, które szukają prostego, niezawodnego samochodu, który poradzi sobie w każdych warunkach i będzie tani w utrzymaniu. Moja żona twierdzi, że brzydki. Ale Nissan wie jak się robi samochody. To jest projekt pojazdy w surowym, użytkowym stylu, ale ze wszystkimi...
4,5
~KenLee
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 173KM 127kW
Samochodem przez 14 lat zrobiłem blisko 300 tys. km. Jestem mega zadowolony i z czystym sumieniem polecam ten model. Bezawaryjność na poziomie mistrzowskim. Świetny napęd 4x4. Wyposażenie bez szału, ale nawet dzisiaj można uznać, że niezbędne minimum jest. Auto jak szwajcarski scyzoryk- do wszystkiego. Praktyczność rozwiązań bagażnika i schowki, to coś czego brakuje mi teraz w innych autach. Chciałem kupić 3 generację, ale to już nie to auto...
4,7
~Kusz Roman
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 173KM 127kW
Auto użytkuję 15 lat i wymieniłem tylko gumowe osłony na przegubach. Przy 340tys.km wypalenia wymagał filtr DPF. Olej wymieniam co 15 tys.km razem z wszystkimi filtrami. Mieszkam na uboczu, do asfaltu 700m.więc napęd czasami się przydaje. Jest rewelacyjny. Auto garażowane od początku. Mam najbogatszą wersję i stwierdzam, że siedzenia w skórach lepsze niż w GLK. Elektryka nigdy nie zawiodła. Przez całe 15 lat, wymieniłem jedną żarówkę od...

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan X-Trail