Szukaj

Nissan X-Trail III Terenowy dCi 130KM 2014 Nissan X-Trail 1.6 Diesel 130KM

51 900 PLN
Nissan
X-Trail
2014
diesel
130 KM
+48
Jankowo Dolne (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2014
Przebieg 110 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 130 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Brązowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Nissan X-Trail 1.6 Diesel 130KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
188 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,5 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 643 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
5,8
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
Przy normalnej jeździe 70 trasa/30miasto 1000km auto spaliło średnio 6,3l\100km. Wskazania komputera 5,3, czyli komputer zaniżył dokładnie o 1l, kolejny dystans to 1032km i zalane 62,4l paliwa , wychodzi 6,06l/100km (podobne warunki 80trasa/20miasto), Wskazania komputera 5,1l, czyli komputer ponownie zaniża o 0,9 litra. Uważam że na tak duży samochód spalanie jest b. przyzwoite, dynamika również w zupełności wystarczy, można śmiało wyprzedzać 320nm naprawdę robi swoje (choć szału nie ma), W porównaniu do Toyoty RAV-4 czy Honda CR-V, Mazda CX-5 to auto wygrywa z kretesem jeżeli bierzemy pod jednostki wolnossące po ich stronie. Wyposażenie w nissanie również sporo bogatsze. Po 120 000km i 3,5 latach eksploatacji wymiany wymagała jedynie prawa poduszka podtrzymująca silnik (242zł) i akumulator przez używanie START-STOP(Dopada to wiele Nissanów bo w moim drugim JUKE również padł akumulator już po 2 latach!!!! Serwisy twierdzą że oczywiści jest to pierwszy taki przypadek w kraju :) skoro tak to czemu na zimę 2017/2018 jakoś nie mieli akumulatorów od ręki. Gwarancja się skończyła akumulator jest nowy, więc system wyłączony bo nie widzi mi się wydawanie 600zł za zaoszczędzenie 27kg/CO2 bo po takiej liości bateria przestała działać........Generalnie fajne auto rodzinne, dużo przestrzeni, dobra sztywność zawieszenia, robi wrażenie na drodze i rodzinie. To co mnie jednak wkurza to: B słabe radio FM( DRAMAT), twarde skórzane fotele( nie to co w honda czy audi), czujniki parkowania działają praktycznie w ostatniej chwili(nic nie daje zmiana zakresu), auto pow 110km zaczyna robić się głośne ;((, krótkie przełożenia biegu I i II przez co sprint do setki jest wolniejszy....
6,7
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
Średnie spalanie przy dynamicznej jeździe mieszanej 6,5 l/100. Autostrada 150 - 8.0, Miasto ok. 7.5
5,1
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
Niskie zużycie paliwa i przeglądy co 30kkm. Optymalne dla zastosowań zawodowych.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan X-Trail