Szukaj

Nissan X-Trail III Terenowy dCi 130KM 2015 Nissan X-Trail 1.6 dCi, Salon Polska, Serwis ASO

56 999 PLN
Nissan
X-Trail
2015
diesel
130 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2015
Przebieg 140 827 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 130 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Nissan X-Trail 1.6 dCi, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,4 s
Średnie spalanie
5,1 l/100 km
Długość
4 643 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
5,8
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
Przy normalnej jeździe 70 trasa/30miasto 1000km auto spaliło średnio 6,3l\100km. Wskazania komputera 5,3, czyli komputer zaniżył dokładnie o 1l, kolejny dystans to 1032km i zalane 62,4l paliwa , wychodzi 6,06l/100km (podobne warunki 80trasa/20miasto), Wskazania komputera 5,1l, czyli komputer ponownie zaniża o 0,9 litra. Uważam że na tak duży samochód spalanie jest b. przyzwoite, dynamika również w zupełności wystarczy, można śmiało wyprzedzać 320nm naprawdę robi swoje (choć szału nie ma), W porównaniu do Toyoty RAV-4 czy Honda CR-V, Mazda CX-5 to auto wygrywa z kretesem jeżeli bierzemy pod jednostki wolnossące po ich stronie. Wyposażenie w nissanie również sporo bogatsze. Po 120 000km i 3,5 latach eksploatacji wymiany wymagała jedynie prawa poduszka podtrzymująca silnik (242zł) i akumulator przez używanie START-STOP(Dopada to wiele Nissanów bo w moim drugim JUKE również padł akumulator już po 2 latach!!!! Serwisy twierdzą że oczywiści jest to pierwszy taki przypadek w kraju :) skoro tak to czemu na zimę 2017/2018 jakoś nie mieli akumulatorów od ręki. Gwarancja się skończyła akumulator jest nowy, więc system wyłączony bo nie widzi mi się wydawanie 600zł za zaoszczędzenie 27kg/CO2 bo po takiej liości bateria przestała działać........Generalnie fajne auto rodzinne, dużo przestrzeni, dobra sztywność zawieszenia, robi wrażenie na drodze i rodzinie. To co mnie jednak wkurza to: B słabe radio FM( DRAMAT), twarde skórzane fotele( nie to co w honda czy audi), czujniki parkowania działają praktycznie w ostatniej chwili(nic nie daje zmiana zakresu), auto pow 110km zaczyna robić się głośne ;((, krótkie przełożenia biegu I i II przez co sprint do setki jest wolniejszy....
6,7
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
Średnie spalanie przy dynamicznej jeździe mieszanej 6,5 l/100. Autostrada 150 - 8.0, Miasto ok. 7.5
5,1
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
Niskie zużycie paliwa i przeglądy co 30kkm. Optymalne dla zastosowań zawodowych.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan X-Trail