Szukaj

Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 2024 Od ręki - Nissan Qashqai N-Connecta 1.3 DIG-T 140KM / Pakiet Technologiczny

132 900 PLN
Nissan
Qashqai
2024
benzynowy
140 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 5 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 332 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Biały metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, Isofix, Kamera cofania, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Ogranicznik prędkości, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Od ręki - Nissan Qashqai N-Connecta 1.3 DIG-T 140KM / Pakiet Technologiczny

6,8
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Samochód nie mój, zastępczy. Ostatni odcinek do pracy, 1200km autostrada, może 40km z tego to miasto - 6.8. W samochodzie 4 osoby, oraz praktyczne pełny bagażnik. Prawda. Jechałem bardzo ekonomicznie, 120, max 140km/h. Odcinek ekspresówka - miasto, 15km, spalanie po calonocnym postoju (zimny silnik) 6.4. W moim odczuciu benzyny zmieniły się nie do poznania w przeciągu 10-15 lat. I o ile nie używamy takich niskich pojemności do wyścigów to naprawdę tak małe silniki z turbo nie są złym pomysłem. Popieram to. Samochód sam w sobie również super, w środku przy tych prędkościach jest naprawdę przyjemnie cicho. Polecam
6,3
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Trasa z Łodzi nad morze 400 km 5 osób plus bagaż bez klimy 7.0 L tempomat na 140km/h Codzienna do pracy 23 km , tereny podmiejskie plus 30% miasta średnio 5.8 L. Spalanie spoko jak na auto ważące 1360 kg i takie duże.
7,9
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Zimowa jazda, krótkie odcinki w jedną stronę około 15km max. Czasami korki lub światła. Raczej trzeba się nastawić na 9l przy dynamicznej jeździe max 60 na mieście w trybie standard. Zbiornik pełen 250zł plus minus 650km zrobionych na jednym zbiorniku. Auto zrywne i porządne, przy trybie eko zużycie mniejsze o litr lecz dość zamula, przez co jazda jest mniej komfortowa. W trybie eko oraz nodze z gazu, po całym tygodniu udało się zjechać do 7,5.

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan Qashqai