Szukaj

Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 2015 Nissan Qashqai 1.2Benz. 115KM Aut. Xenon Led N...

51 500 PLN
Nissan
Qashqai
2015
benzynowy
115 KM
+48
Kościerzyna (woj. pomorskie)
Rocznik 2015
Przebieg 123 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 1 197 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Nissan Qashqai 1.2Benz. 115KM Aut. Xenon Led N...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
173 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,9 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 380 mm
Szerokość
1 800 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
68% 32%
7,2
Nissan Qashqai II
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Silnik troche bez sensu bo pojemność i moc sugeruje że bedzie oszczędny w mieście ale 7 litrów to najmniej ile mi się udało osiagnać jadąc bez korków. Realne spalanie w okolicach 10 i mamy za to silnik który nie ma mocy żeby napedzać te auto. Poniżej 2500obr/min jest taka turbo dziura że to auto nie przyspiesza nawet na 2 biegu (jeżdżąc po osiedlu na pustych skrzyżowaniach trzeba redukować do 1 biegu. Co ciekawe trzymając gaz do dechy na 2 biegu (zeby auto jakkolwiek przyśpieszało) w momencie załączenia turbo auto samo z siebie pali gume, przez co zaraz sie włącza kontrola trakcji i odcina moc, a opony są świeże o szerokości 225. Spalanie na poziomie 4,5 litra mozliwe tylko jadac 90km/h muskając gaz. W trasie w predkosciach około 120-140km/h to 7-8 litrów
6,9
Nissan Qashqai II
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Rocznik 2015, od 1,5 testowany, kupiony w Niemczech z przebiegiem 90 tyś. Generalnie pomiędzy 80-95 km pali 5 litów. Można zejść poniżej 5, przy prędkości 80-90km/h z wykorzystaniem wzniesień. Prędkość 100-110 = 5.5 l. Pomiędzy 110-120 = 6,5 za każdym razem wykorzystując topografie terenu. Wyżej, do każdego +10KM/h dodajemy 1 L benzyny. Wszystkie wskazania testowane bez auto-pilota (z nim wyżej o około 0,3-0,5) Spalanie oleju 1 litr (5w/40) na 6000 km- wydaje mi się dużo. Spalanie w Szczecinie - jeżdżąc "kanałami" tzn. omijając światła około 7,7 l, we Wrocławiu, gdzie non stop są światła spalanie powyżej 11 L ! I teraz niemiłe zaskoczenie do każdego z tych wyliczeń dodajemy 0,4 l, bo komputer tego Nissana zaniża ! Auto bezawaryjne. Świetnie sie prezentuje. Ciche. Duże. Ogólnie bardzo polecam. Ale poziomu oleju pilnuje jak oka w głowie.
8,1
Nissan Qashqai II
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Samochód pali jak smok i trzeba się z tym liczyć. Nie wiem jak trzeba tym jechać żeby palił w mieście 7l jak piszą niektórzy. Codziennie dojeżdżam do pracy 10km w jedną stronę 50% dwupas jazda do 110max spalanie przy normalnej jeździe 9 przy emeryckiej 8. Ostatnio postanowiłem sprawdzić ile da się zejść. 25km jak dziadek z niemiec który był jego pierwszym właścicielem zapewne ... 58... ale tego jazdą nazwać nie można. Samochód jest ładny i w miarę wygodny - z tym silnikiem da się żyć, chociaż demonem prędkości nie jest. Trzeba się liczyć że średnio 8,5 będzie palił, a w miejskiej z 10. Liczyłem się z nieco mniejszym spalaniem ale ogólnie jest ok jak na auto tych gabarytów.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan Qashqai