Szukaj

Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 2024 N-CONNECTA / dwukolorowe nadwozie

132 900 PLN
Nissan
Qashqai
2024
benzynowy
140 KM
Rocznik 2024
Przebieg 5 065 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 332 cm3
Typ nadwozia suv
Kolor czerwony
Sprawdź numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o samochodzie

Numer oferty: KAN00154NI


Dodatkowe informacje:

Autoryzowany salon Nissana Japan Motors w Krakowie przy Al. Powstańców Śląskich 22, oferuje samochód w doskonałym stanie technicznym i wizualnym.

Samochód demonstracyjny dealera. Wersja po liftingu.

Dostępny od ręki! Gwarancja!

Zapraszamy do kontaktu !


Bezpieczeństwo:

Sygnalizator braku zapięcia pasów bezpieczeństwa kierowcy, System ISOFIX, Regulacja położenia kolumny kierownicy, ESP, ABS, ASR, Aktywny tempomat, Pre-Collision Assist , Immobilizer, Ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, Ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu, Rozpoznawanie znaków drogowych, Funkcja wzywania pomocy, Dojazdowe koło zapasowe, Alarm


Nadwozie:

18" felgi ze stopów metali lekkich, Tylne lampy w technologii LED, Przednie światła LED, Światła do jazdy dziennej, Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, Felgi aluminiowe


Wnętrze:

Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka zewnętrzne, Przyciemniane szyby, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu, Relingi dachowe (srebrne), Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, Klimatyzacja automatyczna, Komputer pokładowy, Regulacja wysokości fotela kierowcy, Podłokietnik kierowcy, Kierownica pokryta skórą, Podgrzewana kierownica, Składana tylna kanapa dzielona w proporcji 60/40, Tapicerka materiałowa, Podgrzewane przednie siedzenia kierowcy i pasażera, Manetki zmiany biegów przy kole kierownicy


Technologia:

Funkcja Android Auto / Carplay, Radio fabryczne, Wspomaganie układu kierowniczego, Centralny zamek sterowany pilotem, Gniazdo USB, Tylne czujniki parkowania, Przednie czujniki parkowania, Sterowanie systemem audio przyciskami na kierownicy, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, Zestaw głośnomówiący Bluetooth, System kamer 360°, Kamera cofania, System Start/Stop, Przycisk Start/Stop, Światła awaryjnego hamowania, Nawigacja satelitarna GPS

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem
6,8
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Samochód nie mój, zastępczy. Ostatni odcinek do pracy, 1200km autostrada, może 40km z tego to miasto - 6.8. W samochodzie 4 osoby, oraz praktyczne pełny bagażnik. Prawda. Jechałem bardzo ekonomicznie, 120, max 140km/h. Odcinek ekspresówka - miasto, 15km, spalanie po calonocnym postoju (zimny silnik) 6.4. W moim odczuciu benzyny zmieniły się nie do poznania w przeciągu 10-15 lat. I o ile nie używamy takich niskich pojemności do wyścigów to naprawdę tak małe silniki z turbo nie są złym pomysłem. Popieram to. Samochód sam w sobie również super, w środku przy tych prędkościach jest naprawdę przyjemnie cicho. Polecam
6,3
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Trasa z Łodzi nad morze 400 km 5 osób plus bagaż bez klimy 7.0 L tempomat na 140km/h Codzienna do pracy 23 km , tereny podmiejskie plus 30% miasta średnio 5.8 L. Spalanie spoko jak na auto ważące 1360 kg i takie duże.
7,9
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Zimowa jazda, krótkie odcinki w jedną stronę około 15km max. Czasami korki lub światła. Raczej trzeba się nastawić na 9l przy dynamicznej jeździe max 60 na mieście w trybie standard. Zbiornik pełen 250zł plus minus 650km zrobionych na jednym zbiorniku. Auto zrywne i porządne, przy trybie eko zużycie mniejsze o litr lecz dość zamula, przez co jazda jest mniej komfortowa. W trybie eko oraz nodze z gazu, po całym tygodniu udało się zjechać do 7,5.

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan Qashqai