Szukaj

Nissan Primera III Sedan 1.6 i 16V 109KM 2003 NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) 1.6 109 KM

6 500 PLN
Nissan
Primera
2003
benzynowy
109 KM
+48
Kędzierzyn-Koźle (woj. opolskie)
Rocznik 2003
Przebieg 193 241 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 109 KM
Pojemność silnika 1 597 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia liftback
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu przedni

Informacje o samochodzie

NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) 1.6 109 KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,6 s
Średnie spalanie
7,2 l/100 km
Długość
4 567 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
6,5
Nissan Primera III
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
Na tak duze auto jest to auto oszczedne jesli krecimy do 3000 obr/min,powyzej juz zaczyna sie pozeranie paliwa.Jesli jezdzimy do 3000 tys/min auto bardzo zaskoczy nas pozytywnie apetytem na paliwo.Na autostradzie z 1 pasazerem przy stalej predkosci 110 km/h pali ok 5.6-5.8 l/100km,jesli wlaczymy klime nalezy ok 0,4 l/100km dodac.W cyklu mieszanym 6,5-6,8 l/100 km.Cylk miejski do 8 l/100 km.Ceny napraw nie odpiegaja bardzo od konkurencji,raczej jezdzac tym autem nie potrzebujemy znajomosci w warsztatach.
7,3
Nissan Primera III
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
Widac wyraznie roznice pomiedzy okresem zimowym i letnim,w lecie auto nieobciazone pali kolo 6.7 w cyklu poza miejskim(wskazania komputera) przy lekkiej nodze.Wystarczy wlaczyc wycieraczki,swiatla klime by zobaczyc na komputerze 8.5l/100 km.Nawet w okresie letnim przy dymanicznej jedzie(nie sportowej) mozna spokoje dojsc do 9 l w cylku mieszanym.Czesci sa w normie-jest to europiejski japonczyk,serwis nie odbiega od innych marek
6,8
Nissan Primera III
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
To juz mistrzostowo japonczykow.tak wielkie auto pali mniej niz fabia z silnikiem 1.4!!!Nie wspominajc o golfie 1.6-nigdy nie udalo mi sie takiego wyniku osiagnac.Na trasie przy 110 km/h spokojnie mozna zejsc do 6.2 l/km,co do napraw to nie wiem,bo jak narazie i mam nadzieje,ze tak zostanie nic sie nie nie popsulo.nawet nie trzeba grzebac w rozrzadzie,bo ma lancuch,a nie jak wiekszosc auto paski.Olej leje mobil symetetic 5w-30 i smigam;-)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Stosunek jakość/cena

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Całokształt
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan Primera