Szukaj

Nissan Patrol IV 1998 Nissan Patrol ZAREJESTROWANY Bez korozji Orygi...

49 990 PLN
Nissan
Patrol
1998
diesel
148 KM
+48
Międzyrzecz (woj. lubuskie)
Rocznik 1998
Przebieg 400 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 148 KM
Pojemność silnika 2 826 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Zielony metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Elektryczne szyby przednie, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi, Szyberdach

Informacje o samochodzie

Nissan Patrol ZAREJESTROWANY Bez korozji Orygi...

4,8
~Przemek
Nissan Patrol IV
Terenowy 2.8 Di 129KM 95kW
Jeśli Nissan Patrol To tylko z silnikiem 2,8 i elektoniczna pompa paliwa . Auto ładnie się zbiera już od 1600 obrotów ,Spalanie na oponach 33 cale w trasie 10L przy 100 km\h, w mieście spala 13-14L .Przestrzegam przed silnikami 3.0 prod.Renault które zacierają sie na 4 panewce lub na czwartym cylindrze wypala się dziura w tłoku i żaden zakład mechaniczny nie chce naprawiać takiego cuda.Przestrzegam też przed wszystkimi możliwymi przekładkami...
4,4
~Paweł
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 160KM 118kW
Miałem wiele samochodów, ale tak bezawaryjnego auta wcześniej nie posiadałem. Prawdziwy czołg z homologacja na publiczne drogi. Auto sztywne, twarde nie bojące się żadnego terenu przy tym na zwykłych oponach pozwalające na niemęczącą eksploatację w mieście i na szosie. Przy masie ponad 2,2 tony, zużycie paliwa średnio na poziomie 10 litrów ON. Oczywiście po założeniu opon MT zużycie wzrasta o 2 litry, i po asfalcie nie da się jeździć...
3,5
~Vee
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 16V 158KM 116kW
Samochód o niezbyt komfortowo zestrojonym zawieszeniu, za to z wygodnymi fotelami i bardzo dobrą pozycją za kierownicą. Miejsca z przodu jest na 5, z tyłu tylko na 3 ze względu na wysoką podłogę, która sprawia, że pasażerowie drugiego rzędu, nogi mają mocno ugięte. Siedzi się trochę w kuckach. Skrzynię manualną odradzam - u mnie wysiadł na początku jeden z biegów, po jakichś 170.000 km padło bardzo drogie w naprawie koło dwumasowe. W automacie...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan Patrol