Szukaj

Nissan Patrol IV 2013 Nissan Patrol 4X4 PATROL 5.5 BENZ 405 KM 2013r...

139 999 PLN
Nissan
Patrol
2013
benzynowy
405 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2013
Przebieg 158 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 405 KM
Pojemność silnika 5 552 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Biały
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 8
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Nissan Patrol 4X4 PATROL 5.5 BENZ 405 KM 2013r...

4,8
~Przemek
Nissan Patrol IV
Terenowy 2.8 Di 129KM 95kW
Jeśli Nissan Patrol To tylko z silnikiem 2,8 i elektoniczna pompa paliwa . Auto ładnie się zbiera już od 1600 obrotów ,Spalanie na oponach 33 cale w trasie 10L przy 100 km\h, w mieście spala 13-14L .Przestrzegam przed silnikami 3.0 prod.Renault które zacierają sie na 4 panewce lub na czwartym cylindrze wypala się dziura w tłoku i żaden zakład mechaniczny nie chce naprawiać takiego cuda.Przestrzegam też przed wszystkimi możliwymi przekładkami...
4,4
~Paweł
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 160KM 118kW
Miałem wiele samochodów, ale tak bezawaryjnego auta wcześniej nie posiadałem. Prawdziwy czołg z homologacja na publiczne drogi. Auto sztywne, twarde nie bojące się żadnego terenu przy tym na zwykłych oponach pozwalające na niemęczącą eksploatację w mieście i na szosie. Przy masie ponad 2,2 tony, zużycie paliwa średnio na poziomie 10 litrów ON. Oczywiście po założeniu opon MT zużycie wzrasta o 2 litry, i po asfalcie nie da się jeździć...
3,5
~Vee
Nissan Patrol IV
Terenowy 3.0 Di 16V 158KM 116kW
Samochód o niezbyt komfortowo zestrojonym zawieszeniu, za to z wygodnymi fotelami i bardzo dobrą pozycją za kierownicą. Miejsca z przodu jest na 5, z tyłu tylko na 3 ze względu na wysoką podłogę, która sprawia, że pasażerowie drugiego rzędu, nogi mają mocno ugięte. Siedzi się trochę w kuckach. Skrzynię manualną odradzam - u mnie wysiadł na początku jeden z biegów, po jakichś 170.000 km padło bardzo drogie w naprawie koło dwumasowe. W automacie...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan Patrol