Szukaj

Nissan Leaf II Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 2022 Nissan Leaf Elektryk 7 tys.km.

34 800 PLN
Nissan
Leaf
2022
elektryczny
150 KM
+48
Margonin (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2022
Przebieg 7 000 km
Typ silnika elektryczny
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Nissan Leaf Elektryk 7 tys.km.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
144 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,6 s
Długość
4 480 mm
Szerokość
1 790 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,8
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
243
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
głupio opisywać wg schematu gdyż wiele zależy od temperatury za oknem i stylu (oraz prędkości) jazdy. zasięg 210km to mroźna zima z włączonym ogrzewaniem itp. przy spokojnej jeździe w terenie mieszanym lub mieście (większy odzysk) przejechanie 270 jest możliwe, zaś w skrajnych przypadkach można też jeszcze trochę ten zasięg zwiększyć (najwyższe moje wskazanie komputera to 282km). [podobno jeden ze znanych youtooberów przekroczył wartość 300]. na trasie lepiej planować ładowania co max 200km. należy pamiętać, że nie wyjeżdżamy aku do "0" więc (przynajmniej w moim przypadku) maksymalny zasięg jest teoretyczny (realnie przejechałem 252 km i zostało 7% aku (1%= ~2,7km) ) obecne średnie moje spalanie [po ponad 2 latach wolnego ładowania z 230W / częste szybkie ładowanie jest uznawane przez nissana za jedną z głównych przyczyn spadku mocy aku (u mnie nadal 100% sprawności, co dalej zobaczymy)] to 14,9kWh /100km (po zmianie stylu jazdy zeszło z 15,2) średni czas ładowania podałem orientacyjny dla wartości z 20-30% do ponad 90-100%, realnie bywa różnie: po przyjeździe do domu decyzję o ładowaniu podejmuję w zależności od przewidywanych w danej chwil potrzeb jazdy z uwzględnieniem zapasu na nieprzewidziane km - zazwyczaj doładowuję nocą przy 20-30% ale jak trzeba (lub jest okazja w dzień gdy na fotowoltaikę pada słonko) to doładowuję i przy 60% naładowania - wymaga to przywyknięcia ale zapewniam nie jest upierdliwe; pomaga przycisk otwarcia klapki gniazd na kokpicie - nie trzeba szukać przycisku na pilocie kluczyka ;).
257
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
287
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan Leaf