Szukaj

Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 2016 Nissan Juke navi, klima auto, kamera cofania,

44 900 PLN
Nissan
Juke
2016
benzynowy
115 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2016
Przebieg 87 063 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 1 197 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Centralny zamek, Dach panoramiczny, Komputer pokładowy, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Nissan Juke navi, klima auto, kamera cofania,

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
178 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,8 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 135 mm
Szerokość
1 765 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
57% 43%
8,3
Nissan Juke I
SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW
W mieście pali od 8,5 do 9,3 litra/100km, w trybie normalnym( lub sport). W trasie jeżeli chcemy czerpać przyjemność z jady to raczej nie ma szans że zejdziemy poniżej 7 litrów , normalnie się nie da. Gdy używamy trybu EKO tracimy przyjemność jazdy tym samochodem no ale na mieście można zejść do 7,5l, a w w trasie pod warunkiem że jest to płynna jazda z przepisami i po zażyciu leków uspokajających do ok 5,5l/100km. Po przesiadce z Nissan-a Micra 1,5dci który palił średnio 5 litrów ropy jest to prawdziwy szok i dziura w portfelu, większa o około 150 zł w miesiącu....Po dwóch latach używania systemu S-STOP padł akumulator, wymieniono w serwisie na gwarancji. Teraz używam tego systemu tylko wtedy gdy wiem że na światłach będę stał naprawdę długo.....bo gwarancja niedługo się kończy i już za darmo nie wymienią no i poza tym szkoda podzespołów samochodu......
10,2
Liczba komentarzy: 4
Nissan Juke I
SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW
Drodzy Państwo Dramat!!!! Samochód pali BARDZO DUŻO!!! Faktycznie jest użytkowany głównie w mieście i na kilku-kilkunastokilometrowych trasach, ale spala średnio 5 litrów więcej od danych podawanych przez producenta i sprzedawców ASO Nissan. Od samego początku próbuję ten problem rozwiązać z firmą Nissan, niestety do chwili obecnej bez efektu. Nissan twierdzi, że technicznie samochód jest w 100% sprawny a PODWYŻSZONE zużycie (nazywają to podwyższonym zużyciem podczas gdy przekracza normy o 50-70%) tłumaczą stylem jazdy kierowcy, warunkami pogodowymi itd. itd. - czytaj - próbują sprawie ukręcić łeb. Kiedy czytam raporty pozostałych użytkowników wprost nie mogę uwierzyć jak piszą o spalaniu na poziomie 6-7-8 litrów. Jeden z panów pisze o ogromnym spalaniu na poziomie ponad 8 litrów. Ciekawe co by ten pan powiedział jakby mu komputer średnio pokazywał 11-12 L /100 km przy bardzo spokojnej miejskiej jeździe (nie ważne czy z klimą czy bez, czy w trybie eco czy innym). Zdecydowanie NIE POLECAM samochodu z tym silnikiem i generalnie na ten moment nie jestem w stanie powiedzieć nic dobrego o firmie Nissan. Sprawa w toku... Będę wdzięczny za kontakt od każdej osoby, która ma podobny problem z tym modelem samochodu.
7,8
Nissan Juke I
SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW
Generalnie żłopie benzynę na mieście strasznie. W ruchu ulicznym spala mi ok 8,4l/100km (włączona klima, felgi 18'', opony 225/45, system start stop aktywny-ale po co? tylko wkurza). raz w trasie na odcinku Poznań- Wrocław mój ŻUK spalił 5,9l/100km(normalna jazda 80-120km/h). Silnik B cichy, bardzo dobra elastyczność mając 1300-2000obr/min można spokojnie bujać się po mieście, w trasie ma też dobrego kopa! Wrażenia z jazdy b. pozytywne turbina robi swoje, czuć mocne uderzenie przy 1800obr/min, do 4500obr/min, następnie stagnacja do 5500-6000obr/min i spadek mocy pow 6000obr/min odczuwalny wyraźnie na III i IV biegu. Generalnie mały silnik bo tylko 1,2 a wrażenia z jazdy jak na wolnymsaku 2.0L ( HONDA ACCORD 2,0 156KM/190Nm) z tą różnicą że na mieście wolno suwy dużo gorzej przyśpieszały z dolnego zakresu obrotów. I bardzo ważne ,,ŻUK'' ma bardzo mały zbiornik paliwa średnio wchodzi 32litry! i ok 80 km zostaje rezerwy. Pozwala to na przejechanie na mieście ok 370km, a w trasie do 510km. Dla ciekawskich dodam że auto ma fajny kolor tzn. BIAŁY ;)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Widoczność - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan Juke