Szukaj

Nissan Juke I SUV 1.5 dCi 110KM 2010 Nissan Juke 1.5 dCi, Salon Polska, Serwis ASO

27 999 PLN
Nissan
Juke
2010
diesel
110 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2010
Przebieg 162 664 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 461 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Nissan Juke 1.5 dCi, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s
Średnie spalanie
5,1 l/100 km
Długość
4 135 mm
Szerokość
1 765 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,7
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
64% 36%
5,5
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Stosując zasady ecodrivingu spalam autem poniżej 4.5 na trasie bez problemu. Spalanie rośnie przy predkosci wyzszej niż 110 km. Jest to auto bardzo oszczedne na "polskie drogi (i bezdroza)", ale na autostradach traci na oporze powietrza. Jest to strata relatywna, gdyż wciąż mowa tu o spalaniu poniżej 6-7 litrow przy około 130-150. Na spalanie bardzo negatywnie oddzialuje oczyszczanie filta dpf. gdy wlaczy sie procedura, to przez 20 km spalanie na poziomie 10l/100km. Silnik dynamiczny, ale bardzo głośno i nieoszczednie pracuje przed rozgrzaniem (ogolnie glosno pracuje - mam nadzieje, ze nie tylko u mnie). Z tego powodu nie polecam do jazdy na krotkich dystansach. Nie zauważyłem różnic w pracy i spalaniu w zależności od wlanego oleju napedowego, na shell v-power spala i halasuje jak na oleju ze stacji Macro.
6,1
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Średnia całkowita \wlano, przejechano\ to 6,1 L. Wg komputera 6,0 L. Zmiany spalanie przebiegły następująco. Zima, miasto /przebieg 12-300/ 8,3L/100km. Zima, miasto /przebieg 300-2000/ 6,5L/100km. Wiosna + Lato, mieszany /przebieg 2000-9000/ 5,4L/100km Na A4, cała \po dotarciu\ przy średniej 133km/h 6,5L w trybie SPORT. Teraz (> 9000km) mniej: Miasto, lato 5,4 do 6 L. Trasa, lato 4,9 L. Zima, głównie miasto 6,2 L. Nawiększe mrozy w tym roku, tylko miasto max 7,5L. Prękości, miasto jak Ojczyzna pozwala 50 na 4-ce jak warunki pozwalają i nie trzeba heblować. trasa (90) 110 do 140, staram się jeździć na jak najwyższym biegu przy min 1500 rpm. Ciekawostka, najmniejsze spalanie uzyskano po zatankowaniu na stacji Polmax MIEDZICHOWO 4,6 L \latem\. BP ULTIMATE to około 5 L. Przeglądy to już inna bajka \czytaj ceny\ przegląd, olej, filtry etc to 950 PLN. Cóż wszyscy czeszą nie tylko Nissan. Jak większość, po gwarancji, zakup płynów, części we własnym zakresie + SŁODOWY lub 'Pan Józek'.
5,4
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
PALIWO - Bardzo niskie zużycie. Lato, sport, trasa, średnia 140 km/h - 6,3 l/100. Lato, eco, miasto, średnia 18 km/h - 5,5 l/100. Lato, eco, cała A4, (90 - 120 km/h) - 4,5 l/100. 1 - przegląd AS Nissan (drogo). 2 i 3 przegląd inna (autoryzowana stacja) 400 PLN taniej (za 2 przeglądy). Jaki kraj, takie paliwo - Agip (D) 4,8 l/100; Agip (A) 5,1 l/100; ? (SK) 5,9 l/100. Na SK bardziej 'płasko'. Wszędzie autostarda.

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Wentylacja i ogrzewanie + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Ergonomia - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan Juke