Szukaj

Mitsubishi Pajero I 1989 Mitsubishi Pajero Mitsubishi Pajero (Dodge Rai...

34 900 PLN
Mitsubishi
Pajero
1989
benzynowy z lpg
141 KM
+48
Zwoleń (woj. mazowieckie)
Rocznik 1989
Przebieg 156 123 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 141 KM
Pojemność silnika 2 972 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

Radio fabryczne

Informacje o samochodzie

Mitsubishi Pajero Mitsubishi Pajero (Dodge Rai...

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
4,1
~Jacek Szadkowski (szadkowski@o2.pl)
Mitsubishi Pajero I
Standard 2.5 TD (L044G,L049G) 87KM 64kW
Jeżeli mieszkasz poza miastem, dodatkowo w górach albo w oodali od odśnieżanych traktów - to jest auto dla Ciebie. Pół metra śniegu, błoto czy kamienie, ono pójdzie. Jest stosunkowo lekkie, więc nie grzęźnie. Jeżeli szukasz auta w teren na przeprawy, kup coś, co ma blokady mostów (Disco, Patrol) albo coś lżejszego (Samuraj). Jeżeli szukasz auta na wyprawy, omijaj Pajero z daleka. Kup Patrola, Discovery. Jeżeli szukasz auta do...
4,2
~MJ mjdakar@autocom.pl
Mitsubishi Pajero I
Soft Top 2.5 103KM 76kW
Samochód świetnie łączy dzielność terenową z zachowaniem na asfalcie. Niezawodny silnik. Samochód nigdy nie zostawi na drodze właściciela. PODPAL, UGAŚ, ROPY NALEJ: MITSUBISHI JEDZIE DALEJ! Raz obluzował mi się pasek od alternatora (poprzedni właściciel założył zbyt długi), przez co alternator wysunął się z mocowania i dobijając do ramy odciął kable, czego efektem był pożar instalacji pod maską. Zgasiłem gaśnicą, odciąłęm najbardziej...
4,3
~maniek
Mitsubishi Pajero I
Standard 2.5 TD (L044G,L049G) 95KM 70kW
Moj egzemplarz w pełni spełnia oczekiwania biorąc pod uwagę jego wiek i przebieg. Większość "zwykłych" aut w tych warunkach i przy takim traktowaniu już dawno by się rozpadła. Nie unikam terenu w tym przepraw przez odcinki rajdów off-roadowych, auto lubi jeździć w terenie i tam w pełni można docenić jego właściwości. Brak jedynie dyfer-locka. Warto podnieść go trochę- tył podniósł mi kowal klepiąc płaskie resory na lekkie paraboliki /4 cm/....

Zalety

+ Karoseria + Całokształt + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mitsubishi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mitsubishi Pajero