Szukaj

Mitsubishi Pajero IV SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 2007 Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D, 167 KM, 4X4, Automat

34 999 PLN
Mitsubishi
Pajero
2007
diesel
170 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2007
Przebieg 297 944 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 3 200 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia terenowy
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Nawigacja GPS, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D, 167 KM, 4X4, Automat

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
177 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
14,0 s
Średnie spalanie
10,6 l/100 km
Długość
4 900 mm
Szerokość
1 875 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
74% 26%
10,4
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Pajero jak kazdy inny samochod moze palic malo ale trzeba odpowiednio go uzywac. Najwiecej mozna zaoszczedzic w trybie manualnym. Problemem jest to, ze jest tylko 4 biegi i oszczednosci nie moga byc zbyt duze. ostatni w miescie uzyskalem spalnie 10,7 l/100 km . Zmiana na wyzszy bieg juz przy ok. 1500 obr./min W trasie Krakow Katowice troche miasta i powrot srednia 9,6 Wiem ze mazna jezdzic inaczej lub byle jak mowiac kolokwialnie. Oszczednie mozna jezdzic lecz nie bierze sie to z niczego trzeba trenowac i nabierac nawykow. Nie ma sie co sugerowac wpisami innych uzytkownikow. trzeba porownac wlasne osiagi z tymi jakie podal producent a potem sprawdzic ile sie rozni a potem o ten wspolczynnik dokonac korekty w spalaniu podanym przez innego producenta i wyjdzie w pewnym przyblizeniu wynik jaki mozemy osiagnac w tym konkretnym interesujacym nas samochodzie. Pamietac nalezy, ze obecnie producenci scisle z obowiazujacymi normami dokonuja pomiarow spalania. To nasze pomiary sa subiektywne. Kazdy z nas uzywa samochodu w okreslonych warunkach w co wliczyc nalezy np. dl. trasy uksztaltowanie terenu, obciazenie samochodu , warunki na drodze, ilosc postojow. amplitudy predkosci struktury powierzchni drog, opony, zapylenie powietrza w przelozeniu na czestotliwosc wymiany filtra powietrza, wysokosc npm a wreszcie okres i dokladnosc pomiarow w korelacji z naszymi osobistymi umiejetnosciami. Pozdrawiam i zycze milej lektury.
13,2
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Samochód super, ale paliwożerny jak smok. Przy naprawdę oszczędnej jeździe po Warszawie wychodzi 15,5l/100km. Ale jak sie zapomnisz, to od razu poczujesz. To jego największy minus, ale nadrabia przestrzenią, trwałością, wyglądem i wszechstronnością :)
11,3
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Nic sie nie psuje. Klocki od 80pln do 300pln "najlepsze", tarcze od 160pln do 700pln "najlepsze" i olej z filtrami to podobnie jak w innych cenowo - oleju przy wymianie trzeba 9 l. filtry od 50pln do 150 "najlepsze". Oczywiscie nie jezdzimy do aso mitsubishi bo to zlodzieje cenowi a do tego partacze (przecwiczylem na wlasnej skórze podczas trwania gwarancji). No i spalanie 12-12,8 litra w miescie nic mniej i wiecej trasa spada do 9-10 nie mniej i nie wiecej.

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mitsubishi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mitsubishi Pajero