Szukaj

Mitsubishi Outlander III SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 2013 Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D, 4X4, Skóra, Klima

51 999 PLN
Mitsubishi
Outlander
2013
diesel
150 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2013
Przebieg 130 226 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 2 268 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

9,5
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Po spalaniu można by się spodziewać lepszych wyników, szczególnie w kontekście osiągów konkurencji na tym polu . Spalanie na zimnym silniku na dystansie do 3km, spore bo 12l do 15 l w zimie (ale uwaga, trasa ostro pod góre na powrocie!). W trasie spada do średnio 8l w scenerii mieszanej górsko-austostradowej, 80-130 km/h z bagażnikiem dachowym. Możliwe osiągnięcie wyników poniżej 7l przy jeździe 80 km/h. Drogie duże opony SUV (17-18 cali), a na oponach zimowych w górach się nie oszczędza. Serwis co 15 000 km kosztuje, ale akceptuję to jeśli silnik przetrwa więcej niż w niektorych BMW które serwis przechodzą co 30 000 km.
6,3
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Najniższe spalanie jakie mi wyszło to 5,5 l/100km (na dłuższej trasie po naszych Polskich drogach - jazda spokojna max 90km/h plus zwalnianie w miejscowościach). Średnio obecnie spalam 6,5 l/100km - typowo mieszana jazda 50% miasto/50% poza - tryb EKO. Maksymalnie spalał mi ok 11l/100km przy prędkości średniej 150-160km na autostradach. W sumie jestem zadowolony ze spalania auta. Wartości spalania opieram na danych z tankowania a nie z komputera pokładowego (wydaje mi się, ze komputer trochę zawyża spalanie w stosunku do faktycznego).
9,3
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Na to byłem przygotowany, przeglądy co 15000km, po roku byłem na 4 przeglądach! U VW dokładnie dwa razy mniej. Porównując dwie faktury za przegląd (30tys i 60tys) i cztery u Mitsubishi (15, 30, 45, 60tys) różnica w cenie wynosi 2300 zł [brutto] na niekorzyść Outlandera. Biorąc pod uwagę moje przebiegi muszę przyznać, że to kolejny mój błąd przy wyborze tej marki, nawet nie chodzi o to że jest drożej, ale o to że trzeba często przyjeżdżać do ASO. Teraz następny przegląd zrobię u sąsiadów z zachodu, zobaczę jak to u nich wygląda cenowo? Wymian klocków hamulcowych przednich przy 30000km (w Tiguanie przy 120000km), tylnych przy 45000km (w Tiguanie przy 150000km). Przy 45000km wymiana tarcz hamulcowych!

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mitsubishi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mitsubishi Outlander