Szukaj

Mitsubishi Lancer IX Sedan 1.6 MIVEC 117KM 2010 Mitsubishi Lancer 1.6 MIVEC, Salon Polska, Klima

18 499 PLN
Mitsubishi
Lancer
2010
benzynowy
117 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2010
Przebieg 201 468 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 117 KM
Pojemność silnika 1 590 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Mitsubishi Lancer 1.6 MIVEC, Salon Polska, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
191 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,7 s
Średnie spalanie
5,8 l/100 km
Długość
4 570 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
6,7
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.6 MIVEC 117KM 86kW
Jeżdżąc drogą wojewódzką 100-120km/h wychodzi mi zazwyczaj spalanie 5,7 (typowe drogi na obszarze niezabudowanym, ale przebiegające przez każdą okoliczną większą miejscowość, czyli co jakiś czas światła, ronda), myślę że przy 80km/h można dobić 5,2-5,3. Na autostradzie przy 140km/h będzie coś około 6,3-6,4 a przy 160 7 litrów. Po mieście z dynamiczną jazdą, ale bez przesady (tzn. dynamiczne ruszanie, rozpędzanie do 70-80km/h) najczęściej wychodzi spalanie 8,1 z oszczędną jazdą myślę że 7,3-7,4 jak najbardziej osiągalne, a z bardzo dynamiczną (wbijanie na niższych biegach 4 tyś obrotów) jakieś pewnie do 9,4, ale tego nigdy nie testowałem. Dodam, że jeżdżę bez klimatyzacji (zimny łokieć) i w wyliczeniach nie uwzględniałem ogrzewania.
6,6
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.6 MIVEC 117KM 86kW
Mam Lancera 1.6 od dwóch miesięcy. Za każdym razem tankuje wyłącznie do pełna i za każdym razem liczyłem spalanie na podstawie pokonanego przebiegu. Wyniki są bardzo zaskakujące! Samochód spala średnio 6,3l /100km! Samochodem pokonuje około 45km dziennie drogami gminnymi i wojewódzkimi o małym zatłoczeniu ale o dużych róznicach nachylenia. Na wzniesieniach wciskam gaz, na spadkach hamuje silnikiem, ale często dynamicznie przyśpieszam na prostych czy przy wyprzedzaniu. W ten wynik wliczyła się również autostrada na dystansie 200km z prędkościami rzędu 160km/h. Wtedy komputer pokazuje 6,8-7l. Dynamika auta w zupełności mi odpowiada, szczególnie że wcześniej jeździłem dużo słabszym autem. Stosunek mocy do dynamiki vs spalanie jest genialne! Jak na razie jestem w pełni zadowolony z tego co daje mi ten samochód.
7,3
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.6 MIVEC 117KM 86kW
Po 22 tys. km, w maju 2012 roku zamontowalem instalacje LPG. Mamy poczatek listopada 2013 roku. Za miesiac moje auto bedzie mialo 2 lata a juz ma 79 500 km przebiegu. Pokonuje duze odcinki w trasie. W miescie tyle co do pracy i na pizze ;-) Na baznynie przed montazem onstalacji najnizsze spalanie jakie zanotowalem na krajowej 7ce to r.u na odcinku Radom Gdans gdzie na kbwodnicy trojmiasta wzroslo dk 4.8 - przy czym zaznaczam ze jechalem po polnocy kilka wyprzedzen i cala trase srednio 80km/h gdzie srednia wyszla duzo mniejsza. Pisze po dlugiej nieobecnosci gdyz na gazie przestalem sie interesowac spalaniem :-) Cos mnie dzisiaj naszlo i pomyslalem ze sie podziele spalaniem na LPG... Na dystansie Radom Gdynia pali mi srednio 7.5 l przy120km/h 7 przy 100km/h i w miescie przy spokojnej jezdzie. Jadac 80 km/h mozna uzyskac 6 litrow i ponizej tego spalania jeszcze nie udalo mi sie zejsc na dystansie wiekszym niz 100km. 6.5 litra mozna utrzymywac spokojnie jadac 80-90 km/h tylko ze juz nie kireci mnie niskie spalanie bo tankuje LPG. Auto na lpg potrafi spalic i powyzej 10 litrow ale to trzeba smigac 160 czy 170. Spalanie powyzej 120km/h rosnie wykladniczo! Nie liniowo :-) na lpg jedzie max na rowni pochylej 195 podszas gdy na benzynie 210 jakos. Wiec wystepuje utrata mocy nawet przy najnowoczesniejszej sekwencji. Nawet jak reduktor wyrabia j wtryskj to paliwo jest chyba mniej kaloryczne :-) W miescie natomiast pali tak jak napisalem najmniej 7 a w srodku dnia bez wiekszych korkow 8. W korkach najwiecej ile mi spalil to 8.5. Niech nawet bedzie 9 litrow gdybym jechal w korkach jak wszyscy koncza prace to juz wiecej LPG w miescie nie wezmie. Po zamontowaniu instalacji bardzo usrednilo mi sie spalanie z tras i miasta..... Wynosi 7-7.5 l/100km jestem zadowolony. Jeszcze co mi sje nasuwa po montazu instalacji to tk ze nie czuc roznicy w rozpedzaniu do 120km/h i ze zmienne fazy rozrzadu juz nie maja az tak duzego wplywu na spalanie i dynamike jak przy pracy na benzynie. W tablicze obok wpisalem tak jak opis autocentrum nakazuje :-)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mitsubishi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mitsubishi Lancer