Szukaj

Mitsubishi Galant VIII Kombi 2.5 24V 163KM 1997 Mitsubishi Galant Zarejestrowany 2.5 V6 Klima

5 998 PLN
Mitsubishi
Galant
1997
benzynowy
163 KM
Rocznik 1997
Przebieg 300 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 163 KM
Pojemność silnika 2 498 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Immobilizer, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Radio niefabryczne, Centralny zamek, Szyberdach

Informacje o samochodzie

Mitsubishi Galant Zarejestrowany 2.5 V6 Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
215 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,2 s
Średnie spalanie
9,0 l/100 km
Długość
4 680 mm
Szerokość
1 740 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
93% 7%
11,8
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Skrzynia automat. Instalacja 4gen sterownik lpg-tech wtryski barracuda. Jazda głównie w mieście, nieduże dystanse i trochę korków. Średnio gazu wychodzi około 12,5-13,5L/100. Jazda w trasie z prędkością 90km/h 8L/100, jazda ze średnia 110, spalanie w granicach 9,5. Gazu pali praktycznie tyle samo co benzyny, w dodatku dość szybko silnik się nagrzewa, więc przełączenie ( przy 44 stopniach ) na gaz jest dość żwawe. Jeśli o dynamikę chodzi to nie ma różnicy czy się jedzie na benzynie czy na gazie, auto jedzie tak samo.
11,3
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
Tak jak pisza poprzednicy jak na 163konie to spalanie troszkę za duże. Ratuje fajna pojemność i klank silnika. Pojemność fajnie widać na momencie obrotowym. Co do samego auta to tak: Plusy: wygodne, elastyczne, ładne -przód rekina, najlepszy klank V6 tamtych lat! Niezawodne, fajnie pracuje na gazie, super wyposażenie, tanie w zakupie Minusy: Rdza na kolumnach amortyzatora - zmorą plus inne zwyczajowe miejsca Obsługa V6 utrudniona z uwagi na kolektor dolotowy - brak swobodnego dostępu do 3 cylindrów podnosi koszt każdej usługi Prowadzenie mogłoby być lepsze strasznie podsterowny! Trzeba zadbać o lepsze opony bo łatwo traci przyczepność przy przyspieszaniu, tył także uslizguje w zakrętach Kosztowna wymiana łożysk szczególnie tył uważać należy na wersje z amortyzatorami tył z auto regulacja - drogieee Pozantym super samochodnzan tajne pieniądze. Przyjemność z jazdy przysłania wady i mimo lat jeździe nim z przyjemnością.
9,8
Mitsubishi Galant VIII
Kombi 2.5 24V 163KM 120kW
To nie citroen AX...Jak na swoją klasę (2,5l V6) nie znam bardziej ekonomicznego silnika. Mi spalił przy jeździe 80-100 km/h 7,5l. Mniej chyba się z automatem nie da. W mieście ok 10l. Raz mniej raz więcej. W trasie jadąc 160 do oporu wziął 14l. Więcej chyba się spalić nie da. Cisnąłem jak mogłem. ponad 100kilosów na maksymalnej fabrycznej prędkości... Moim zdaniem jak na 163ps to ekonomia jest ok. Odradzam gaz, i tego rodzaju tematy. Żal silnika. Kup sobie golfa 1,9tdi jak chcesz mieć mniejsze spalanie...

Zalety

+ Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mitsubishi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mitsubishi Galant