Szukaj

Mitsubishi Eclipse Cross 2022 Mitsubishi Eclipse Cross FV23 PHEV 4WD Tempomat

124 200 PLN
Mitsubishi
Eclipse Cross
2022
hybrydowy
98 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2022
Przebieg 10 637 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 98 KM
Pojemność silnika 2 360 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Asystent pasa ruchu, Czujnik martwego pola, Czujniki parkowania przednie, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane tylne siedzenia, Tapicerka skórzana, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Nawigacja GPS, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Tempomat, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Łopatki zmiany biegów

Informacje o samochodzie

Mitsubishi Eclipse Cross FV23 PHEV 4WD Tempomat

3,9
~zbigniew
Mitsubishi Eclipse Cross
SUV PHEV 2.4 188KM 138kW
Kupiliśmy ten samochód, nowy, jako drugi w rodzinie za 178000 zł. W tym segmencie była to atrakcyjna cena. Jest to samochód głownie do jazdy w mieście i w promieniu ok 50 km od miasta. Świetny wybór jesteśmy bardzo zadowoleni. Warunek trzeba mieć możliwość ładowania w domu. Wtyczka jest zwykła jak do żelazka. Poprowadziłem kabel z 10 go pietra do hali garażowej. Prąd ładowania poniżej 3,7 kW nie wymaga (ustawa o elektro mobilności) zgody...
4,5
~B
Mitsubishi Eclipse Cross
SUV PHEV 2.4 188KM 138kW
Auto ma od roku, przejechałem 20 tys km, mogę więc już coś powiedzieć. Na ten moment absolutnie bezawaryjne. Zalecam każdemu próbna jazdę, auto prowadzi się wyśmienicie w każdych warunkach. Jazda na silnikach elektrycznych jest po prostu przyjemna, a samochód jest przez nie napędzany praktycznie zawsze; silnik zazwyczaj ładuje akumulatory dopiero przy większych prędkościach bezpośrednio napędza przednia oś. Ma dobre przyśpieszenie....
2,9
~JR
Mitsubishi Eclipse Cross
SUV PHEV 2.4 188KM 138kW
Jeździłem tym autem na wyjeździe po Islandii. W ciągu tygodnia przejechałem 2,5 tysiąca km w mocno zimowych warunkach. Z pozytywów auto nie zawiodło, dowiozło nas wszędzie względnie bezpiecznie. I to koniec plusów. Spalanie przy prędkości 90-110 km/h w przedziale 8,5-9,5. Rozwiązania w środku są porostu głupie i irytujące od początku( przycisk do zmiany wyświetlacza koło zegarów schowany za kierownicą itd.) Klimatyzacja średnio dawała radę...

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mitsubishi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mitsubishi Eclipse Cross