Szukaj

Mitsubishi Eclipse Cross 2022 Instyle

139 990 PLN
Mitsubishi
Eclipse Cross
2022
benzynowy
188 KM
Rocznik 2022
Przebieg 11 771 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 188 KM
Pojemność silnika 2 400 cm3
Typ nadwozia suv
Kolor czerwony
Sprawdź numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o samochodzie

Numer oferty: ENM04808


Dodatkowe informacje:

Mitsubishi Eclipse Cross Plug in to przede wszystkim :

• Bezpieczeństwo i pełna kontrola dzięki napędowi 4x4 Super All Wheel Control
• Do 600 km zasięgu w trybie hybrydowym i do 55 km w trybie elektrycznym
• Płynne, dynamiczne przyspieszanie dzięki układowi Twin Motor
• Zdalne zarządzanie autem poprzez aplikację mobilną 

Zapytaj o możliwość przedłużenia gwarancji dla swojego Mitsubishi :
7 LAT GWARANCJI I 200 000 KILOMETRÓW 


CENA POD WARUNKIEM FINANSOWANIA I UBEZPIECZENIA ZA POŚREDNICTWEM SALONU MITSUBISHI JAPAN MOTORS

Dane zawarte na stronie podane są wyłącznie w celach informacyjnych i nie stanowią oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.


Bezpieczeństwo:

Przednie, czołowe poduszki powietrzne (kierowcy i pasażera), Poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy, Poduszka powietrzna kierowcy, Przednie, boczne poduszki powietrzne, Kurtynowe poduszki powietrzne, System ISOFIX, ESP, ABS, TPMS, Poduszka powietrzna pasażera, ASR, Poduszki powietrzne boczne tylnego siedzenia, Ogranicznik prędkości, Aktywny tempomat, Immobilizer, Sygnalizacja niezapiętych pasów, Ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, Ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu, Rozpoznawanie znaków drogowych


Nadwozie:

18" felgi ze stopów metali lekkich, Przednie światła LED, Światła do jazdy dziennej, Przednie reflektory przeciwmgłowe, Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, Felgi aluminiowe


Wnętrze:

Ogrzewanie postojowe, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka zewnętrzne, Przyciemniane szyby, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu, Relingi dachowe (czarne), Roleta przestrzeni bagażowej, Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, Klimatyzacja automatyczna, Komputer pokładowy, Regulacja wysokości fotela kierowcy, Podłokietnik kierowcy, Kierownica i dźwignia zmiany biegów pokryte skórą, Kierownica pokryta skórą, Składana tylna kanapa dzielona w proporcji 60/40, Skórzana tapicerka foteli, Podgrzewane przednie siedzenia kierowcy i pasażera, Podgrzewane siedzenia tylne, Fotel kierowcy regulowany elektrycznie, Gniazdo 12V


Technologia:

Funkcja Android Auto / Carplay, Radio fabryczne, Centralny zamek sterowany pilotem, Gniazdo USB, HUD (wyświetlacz przezierny), Tylne czujniki parkowania, Przednie czujniki parkowania, Czujnik deszczu, Czujnik ciśnienia w oponach, Czujnik zmierzchu, Zestaw głośnomówiący Bluetooth, System kamer 360°, Kamera cofania, Inteligentny kluczyk, Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, Światła awaryjnego hamowania, Nawigacja satelitarna GPS

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem
3,9
~zbigniew
Mitsubishi Eclipse Cross
SUV PHEV 2.4 188KM 138kW
Kupiliśmy ten samochód, nowy, jako drugi w rodzinie za 178000 zł. W tym segmencie była to atrakcyjna cena. Jest to samochód głownie do jazdy w mieście i w promieniu ok 50 km od miasta. Świetny wybór jesteśmy bardzo zadowoleni. Warunek trzeba mieć możliwość ładowania w domu. Wtyczka jest zwykła jak do żelazka. Poprowadziłem kabel z 10 go pietra do hali garażowej. Prąd ładowania poniżej 3,7 kW nie wymaga (ustawa o elektro mobilności) zgody...
4,5
~B
Mitsubishi Eclipse Cross
SUV PHEV 2.4 188KM 138kW
Auto ma od roku, przejechałem 20 tys km, mogę więc już coś powiedzieć. Na ten moment absolutnie bezawaryjne. Zalecam każdemu próbna jazdę, auto prowadzi się wyśmienicie w każdych warunkach. Jazda na silnikach elektrycznych jest po prostu przyjemna, a samochód jest przez nie napędzany praktycznie zawsze; silnik zazwyczaj ładuje akumulatory dopiero przy większych prędkościach bezpośrednio napędza przednia oś. Ma dobre przyśpieszenie....
2,9
~JR
Mitsubishi Eclipse Cross
SUV PHEV 2.4 188KM 138kW
Jeździłem tym autem na wyjeździe po Islandii. W ciągu tygodnia przejechałem 2,5 tysiąca km w mocno zimowych warunkach. Z pozytywów auto nie zawiodło, dowiozło nas wszędzie względnie bezpiecznie. I to koniec plusów. Spalanie przy prędkości 90-110 km/h w przedziale 8,5-9,5. Rozwiązania w środku są porostu głupie i irytujące od początku( przycisk do zmiany wyświetlacza koło zegarów schowany za kierownicą itd.) Klimatyzacja średnio dawała radę...

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mitsubishi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mitsubishi Eclipse Cross