Szukaj

Mitsubishi Eclipse Cross 2021 Inbusiness

161 290 PLN
Mitsubishi
Eclipse Cross
2021
hybrydowy
188 KM
Rocznik 2021
Przebieg 8 930 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 188 KM
Pojemność silnika 2 cm3
Typ nadwozia suv
Kolor czerwony
Sprawdź numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o samochodzie

Numer oferty: ENM04656


Dodatkowe informacje:

*Podana cena uwzględnia rabat możliwy do uzyskania przy skorzystaniu z finansowania w Santander Consumer Multirent /Santander Consumer Bank i przy zakupie pakietu ubezpieczeniowego w PZU za pośrednictwem salonu.

4 lata fabrycznej warancji + 7 lat gwarancji na baterie

Przebieg 8930 km. 


Bezpieczeństwo:

Przednie, czołowe poduszki powietrzne (kierowcy i pasażera), Poduszka powietrzna kierowcy, Kurtynowe poduszki powietrzne, System ISOFIX, ESP, EBD, ABS, HSA, Poduszka powietrzna pasażera, ASR, Tempomat, Immobilizer, Rozpoznawanie znaków drogowych


Nadwozie:

18" felgi ze stopów metali lekkich, Lusterka i klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia, Przednie światła LED, Światła do jazdy dziennej, Przednie reflektory przeciwmgłowe, Spojler dachowy, Relingi dachowe, Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, Felgi aluminiowe


Wnętrze:

Podgrzewane lusterka zewnętrzne, Przyciemniane szyby, Częściowo skórzane siedzenia, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu, Relingi dachowe (czarne), Roleta przestrzeni bagażowej, Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, Klimatyzacja automatyczna, Komputer pokładowy, Regulacja wysokości fotela kierowcy, Podłokietnik kierowcy, Kierownica pokryta skórą, Składana tylna kanapa dzielona w proporcji 60/40, Podgrzewane przednie siedzenia kierowcy i pasażera, Gniazdo 12V


Technologia:

Funkcja Android Auto / Carplay, Radio fabryczne, Wspomaganie układu kierowniczego, Centralny zamek sterowany pilotem, Gniazdo USB, Tylne czujniki parkowania, Przednie czujniki parkowania, Stacja multimedialna SDA, Sterowanie systemem audio przyciskami na kierownicy, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, Zestaw głośnomówiący Bluetooth, Kamera cofania, Inteligentny kluczyk

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem
3,9
~zbigniew
Mitsubishi Eclipse Cross
SUV PHEV 2.4 188KM 138kW
Kupiliśmy ten samochód, nowy, jako drugi w rodzinie za 178000 zł. W tym segmencie była to atrakcyjna cena. Jest to samochód głownie do jazdy w mieście i w promieniu ok 50 km od miasta. Świetny wybór jesteśmy bardzo zadowoleni. Warunek trzeba mieć możliwość ładowania w domu. Wtyczka jest zwykła jak do żelazka. Poprowadziłem kabel z 10 go pietra do hali garażowej. Prąd ładowania poniżej 3,7 kW nie wymaga (ustawa o elektro mobilności) zgody...
4,5
~B
Mitsubishi Eclipse Cross
SUV PHEV 2.4 188KM 138kW
Auto ma od roku, przejechałem 20 tys km, mogę więc już coś powiedzieć. Na ten moment absolutnie bezawaryjne. Zalecam każdemu próbna jazdę, auto prowadzi się wyśmienicie w każdych warunkach. Jazda na silnikach elektrycznych jest po prostu przyjemna, a samochód jest przez nie napędzany praktycznie zawsze; silnik zazwyczaj ładuje akumulatory dopiero przy większych prędkościach bezpośrednio napędza przednia oś. Ma dobre przyśpieszenie....
2,9
~JR
Mitsubishi Eclipse Cross
SUV PHEV 2.4 188KM 138kW
Jeździłem tym autem na wyjeździe po Islandii. W ciągu tygodnia przejechałem 2,5 tysiąca km w mocno zimowych warunkach. Z pozytywów auto nie zawiodło, dowiozło nas wszędzie względnie bezpiecznie. I to koniec plusów. Spalanie przy prędkości 90-110 km/h w przedziale 8,5-9,5. Rozwiązania w środku są porostu głupie i irytujące od początku( przycisk do zmiany wyświetlacza koło zegarów schowany za kierownicą itd.) Klimatyzacja średnio dawała radę...

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mitsubishi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mitsubishi Eclipse Cross