Szukaj

Mercedes Klasa E W213 Kombi Plug-in Facelifting 2.0 E300de 306KM 2020 Mercedes E300de 306 PS AMG Burmester 360° Hak Multibeam 4xKlima Drive Pilot

120 900 PLN
Mercedes
Klasa E
2020
hybrydowy
306 KM
Rocznik 2020
Przebieg 130 000 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 306 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, Gniazdo SD, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Odtwarzacz DVD, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Liczniki LCD, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Mercedes E300de 306 PS AMG Burmester 360° Hak Multibeam 4xKlima Drive Pilot

3,0
Mercedes Klasa E W213
Kombi Plug-in Facelifting 2.0 E300de 306KM 225kW
Srednia z 1000km (od resetu) to: 1,8L/100km ON oraz 11kWh/100km. Przy bardzo oszczednej jezdzie. Generalnie do wynikow z tabeli trzeba doliczyc od 8 do 15kWh pradu (koszt w zaleznosci skad czerpiemy: z domowego gniazdka to ok. 1PLN, z PV moze byc nawet zero, z ladowarki publicznej 7kW ok. 2PLN/kW). W trasie spali tyle co zwykly diesel, czyli ok. 5-6/100km przy jezdzie 120-150kmh. W moim przypadku trasa dom - biuro to ok 35km. Z tego pierwsze 12km to male miasto i drogi gminne. 100% jazdy na pradzie. Potem ok. 10km droga ekspresowa, 120-130kmh, jazda w trybie oszczedzania baterii, czyli 100% na ON. Ostanie 13km to warszawski korek, 100% na pradzie. Z takiej jazdy srednia jest 1.5-2 litry ON/100km oraz 13kWh/100km. Koszt przejechania 100km: 1.5L ON = 9PLN, 13kWh = 13PLN, total ok. 22PLN za 100km. Przy swiadomym korzystaniu z systemu hybrydowego i oszczednej jezdzie. Warto zaznaczyc, iz to auto sprawdzi sie tylko przy nastepujacych warunkach: mozliwosc ladowania w miejscu zamieszkania, idealnie gdyby miec PV a dachu z magazynem energii. Mozliwosc doladowania w pracy. Przewaga jazdy w miescie lub dojazdy do miasta. Sporadycznie dlugie trasy. Nie sprawdzi sie jezeli nie bedzie regularnie doladowywany oraz w przypadku osob jezdzacych glownie w trasy.
6,0
Mercedes Klasa E W213
Kombi Plug-in Facelifting 2.0 E300de 306KM 225kW
Auto wynajęte na delegacji, warunki: głównie miasto, świeży śnieg. Tryb: sportowy, ESP wyłączone, tylny napęd wykorzystany. Prądu prawie nie używałem, choć faktycznie dało radę kawałek przejechać na zerowym spalaniu.
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mercedes przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mercedes Klasa E