Szukaj

Mazda CX-5 I SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 2013 MAZDA CX-5 2.0 AWD 160PS SkyActive Full Keyles Navi Kamera Automat Gwarancj

53 700 PLN
Mazda
CX-5
2013
benzynowy
160 KM
+48
Zwoleń (woj. mazowieckie)
Rocznik 2013
Przebieg 158 123 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Niebieski perłowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

MAZDA CX-5 2.0 AWD 160PS SkyActive Full Keyles Navi Kamera Automat Gwarancj

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
187 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,6 s
Średnie spalanie
6,6 l/100 km
Długość
4 540 mm
Szerokość
1 840 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
9,0
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Kupilem uzywana CX5 obecnie ma 60tys. Ja zrobilem 4tys. srednia przy normalnej jezdzie to 8,7 l .Poprzednie auto to BMW X3 2.0D manual i taki sam styl jazdy srednia 8 l na 50tys. Wiec uwazam ze jest OK, liczylem na 1,5l wiecej w Mazdzie,mile zaskoczenie ( nie bylo zimy ale nawet jak bedzie ok.10 l to i tak OK) a i nie mysle o DPF, wtryskach,turbinie , dwumasie, podgrzewaczach plynu w zimie czy swiecach zarowych wraz ze sterowaniem, tym co nafaszerowane wspolczesne diesle. Nowe do 150-200tys.. przebiegu i duzego rocznego maja sens, pozniej szybko sprzeda c,tak jak robi zachodnia granica i niech sie martwi nowy nabywca.A i jeszcze trzeba miec szczescie do mechanika dobrego i uczciwego bo inaczej to placisz,placisz i nie masz radosci.
9,4
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
niestety muszę nieco ostudzić tą euforyczną atmosferę :( mazdę CX 5 zakupiłem równo rok temu w salonie w wersji najbogatszej SKY PASSION napęd AWD , i również jak większość z Was mdlałem na jej widok. A i dzisiaj również mdleję , niestety powód jest zgoła odmienny . Otóż przejechałem tym "cackiem" , i nie mówię tego bynajmniej złośliwie bo i auto naprawdę fajne , dobrze wyposażone świetnie się nim jeździ, przykuwa uwagę na drodze itp itd. To jakkolwiek bym na to nie spojrzał muszę powiedzieć uczciwie że dziś nie jestem już taki pewien czy aby mój wybór był słuszny. Po pierwsze spalanie - producent obiecuje średnie spalanie około 6,6 L/100 , w rzeczywistości rezultat nie do osiągnięcia ! w realu wychodzi w granicach 9,8-10,5! a więc co za tym idzie w mieście jest jeszcze gorzej około 12L/100 przy deklarowanym producenta około jak dobrze pamiętam 8,3L trsę pominę , choć tu dane wydają się być najmniej przekłamane oczywiście jeżeli będziemy poruszać się nie szybciej niż 60-70 km/h :( skrzynia biegów - posiadam manualną pomimo przejechanych 26000 km i obietnicach że się ułoży, nie pracuje idealnie 1 , 2 ,3 chodzą ciężko z wyrażnym oporem choć nie zawsze ale jednak jest to wyczuwalne i strasznie wkurzające.do tego słychać jakieś metaliczne dżwięki. 6 bieg potrafi czasami zupełnie bez powodu wyskoczyć podczas jazdy. ponadto denerwujące jest też brzęczenie w okolicach licznika , ledwie słyszalne ale jest. szczególnie przy dociskaniu i odpuszczaniu pedału przyspieszenia. Przy około 12000 km miałem wymieniany mechanizm elektryczny sterowania fotelem kierowcy , który do najcichszych nie należy , przy 20000 km UWAGA ! WYMIANA WAŁU NAPĘDOWEGO ! No i teraz szykuje się wymiana elektrycznego sterowania lusterek kierowcy i pasażera, bo niestety przestały działać :( niemożna ich regulować ani składać elektrycznie. Dodatkowo po przejechaniu owych 26000 km w stosunku 70/30 % miasto/trasa moje lusterka wyglądają jakby je ktoś wypiaskował a na moim zacnym czarnym kolorze wygląda to mniej więcej jak ser szwajcarski WSTYD MAZDA WSTYD! pozdrawiam :)
7,2
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Spalanie 6,1 l/100 km uzyskałem poza miastem, w pogodny majowy dzień, z trzema dorosłymi osobami na pokładzie, przy pracującej klimatyzacji, jadąc na odcinku 140 km zgodnie z przepisami i bez zbędnego wyprzedzania, w większość pokonując go na tempomacie. W normalnej "polskiej" jeździe spalanie zamyka się w 7,0 l, przy przewadze ekspresówek i autostrad dochodzi do 7,6-7,8 l/100 km. Biorąc pod uwagę "syntetyczne" warunki testu przy ustalaniu spalania „katalowego”, auto ma bardzo sensowne zużycie paliwa.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda CX-5