Szukaj

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X 180KM 2020 Mazda CX-30 FULL,4x4,Idealna,Gwarancja

95 900 PLN
Mazda
CX-30
2020
benzynowy
180 KM
+48
Kamienna Góra (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2020
Przebieg 120 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Biały perłowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Odtwarzacz DVD, Radio fabryczne, Zmieniarka CD, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Mazda CX-30 FULL,4x4,Idealna,Gwarancja

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
204 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 395 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
64% 36%
6,4
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
7500 km przebiegu. Głównie w cyklu mieszanym, z licznymi utrudnieniami. Zużycie systematycznie rosło: 5,7 - 5,8 - 5,9... Zaliczone też 1200 km jazdy autostradowej (2x600 - w październiku i grudniu). Przed grudniowym wjazdem na A4 komputer wskazywał 6,2 l/100km. Jazda z dużymi szybkościami, od 120 do 160 km/h (uwaga, autostrada za Tarnowem niemal pusta, warunki pogodowe i stan nawierzchni dobre). Po przejechaniu 300 km komputer wskazywał zużycie na poziomie 6,7 l/100km. W drodze powrotnej prędkości od 100 do 120 km/h., dodatkowo ok. 30 km jazdy w cyklu mieszanym z prędkościami 50 - 80 km/h. Zużycie wg. komputera spadło do 6,5 l/100km. Generalnie po początkowym zadowoleniu rozczarowanie. Pytanie do technologów (a może raczej marketingowców Mazdy): co to znaczy "wysokie prędkości", podczas których zużycie powinno być najniższe? 75-80 km/h??? W moim poprzednim samochodzie, Citroen DS4 120VTi zużycie paliwa na podobnym poziomie przy identycznym stylu jazdy. Ten silnik jeśli chodzi o zużycie paliwa nie jest rewolucyjny. Przed technologami Mazdy długa droga. Nota bene - ten samochód nieodmiennie podoba mi się, jeśli chodzi o design, użyte materiały i wykonanie etc.
5,8
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Manual, napęd FWD. Po pierwszym tankowaniu. Jeżdżę codziennie na trasie Oświęcim - Tychy (i z powrotem), razem około 45 km. Formalnie tylko 14 z 45 km to obszar niezabudowany. Na trasie 14 razy sygnalizacja świetlna. Ruch czasami płynny, czasami mniejsze bądź większe korki. Łącznie zrobiłem tutaj około 600 km. Do tego dodać należy około 100 km klasycznej jazdy po (niedużym) mieście. Gdyby nie dzisiejszy skok na zakupy, byłoby 5,7 l/100 km wg. wskazania komputera. Wszędzie wskazałem takie samo zużycie, ponieważ dłuższej trasy jeszcze nie zaliczyłem. Nie różnicuję jazdy płynnej i dynamicznej, zawsze staram się stosować ten sam styl jazdy.
7,7
Liczba komentarzy: 2
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Jestem wściekły na siebie że wybrałem ten silnik,kompletnie nie wart swojej ceny.Deklaracje Mazdy co do jego osiągów to ściema, auto nie "jedzie"!Bo żeby jechało szybko rośnie srednie spalanie.Wpadłem chyba w obsesję jeżdżąc, bo praktyczne nie wyprzedzam, nie przekraczam 90,na autostradzie poniżej 120, żeby sobie udowadniać że auto jest oszczędne, więc przyjemność z jazdy bardzo słaba.Z drugiej strony auto jest jak dla mnie bardzo ładne,świetny kokpit i obsługa mediów,znakomita jakość wykonania na poziomie aut premium.Zgadzam się całkowicie z opinią pana Pertyńskiego z kanału "Pertyn ględzi"- auto świetne tylko nie ma czym jechać.Zdecydowanie polecam wersję skyactiv-G 122KM lub 150KM i raczej z manualną skrzynią biegów.

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Skrzynia biegów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena - Silnik
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda CX-30