Szukaj

Mazda CX-30 2022 Mazda CX-30 CX30 2.0 Hybryda E-SKYACTIV-X 2WD

43 900 PLN
Mazda
CX-30
2022
hybrydowy
186 KM
+48
Koło (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2022
Przebieg 30 000 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 186 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, System Start-Stop, Tempomat

5,0
~Jacek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Super auto, niepowtarzalny wygląd (kolor soul red crystal) jest piękny. Moc 122 km jest w zupełności wystarczająca, skrzynia automatyczna działa bardzo płynnie, bardzo dobre prowadzenie ,ekonomiczne spalanie. Samochód jest bardzo dobrze wyciszony a przy tym rewelacyjne działa nagłośnienie Bose. Jedynym małym minusem są zbyt czułe reflektory matrycowe (jadąc w nocy na automatycznych światłach drogowych i dojeżdżając do znaku drogowego na...
4,9
~MJbdg
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 186KM 137kW
Super auto, swietnie wyglada, prowadzi sie wyjatkowo przyjemnie (zawieszenie nieco sztywne, ale nie buja, trzyma sie bardzo dobrze na zakretach). Poziom wykonczenia wnetrza na najwyzszym poziomie. Swietnie wyciszony + system audio Bose bardzo przyjemny. Ponadto jest to auto z najwyzszym wynikiem testow zderzeniowych w segmencie. Trzeba byc tylko swiadomym, ze to nie jest rodzinny SUV na 5 doroslych, a raczej crossover stworzony dla...
4,4
~Marcin
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Ogólne wrażenie jest pozytywne, ale są zastrzeżenia. Samochodem jeżdżę od dokładnie pół roku. Od wyjazdu z salonu byłem już 4 razy w serwisie. I. Niedopracowania/usterki w fabrycznym samochodzie: 1) Bardzo słabo grzała kierownica - wymieniono na nową. 2) Podłokietnik nie chciał się otwierać, wymieniono na nowy. 3) Stuki w okolicach słupka drzwi kierowcy - bardzo uciążliwe. Serwis walczył z tym podczas dwóch wizyt. Problem...

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda CX-30