Szukaj

Mazda CX-3 2018 Mazda CX-3 2.0i 120Km Evolve - Jak nowa - Mały

69 900 PLN
Mazda
CX-3
2018
benzynowy
120 KM
+48
Mysłowice (woj. śląskie)
Rocznik 2018
Przebieg 58 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 919 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Światła xenonowe, Asystent pasa ruchu, Kurtyny powietrzne, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Tempomat, Ogranicznik prędkości

Informacje o samochodzie

Mazda CX-3 2.0i 120Km Evolve - Jak nowa - Mały

4,9
~Grzegorz
Mazda CX-3
Crossover Facelifting 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW
Auto mam od nowości. Jego specyfikację ustalałem sam, bo nie było tej wersji w Europie i wyprodukowano go dokładnie 22 września 2018 w sobotę, a zamówienie poszło 3 września. Potem przewóz z fabryki w Hiroszimie do Belgii, później do salonu w Katowicach i odbiór 18 listopada 2018. Mam w nim wszystko, co było dostępne w wersji Sky Passion, plus koło zapasowe zamiast zestawu naprawczego (bo nie chciałem). Nie mam tylko szyberdachu w opcji, bo...
4,1
~sti
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G i-ELOOP 150KM 110kW
Ogólnie auto oceniam przeciętnie, jazda nim nie wzbudza we mnie pasji, głównie z powodu anemicznego silnika i wysokiego poziomu hałasu. Ma jednak sporo innych zalet, o których piszę dalej. Projektanci poszli na pewne kompromisy, co powoduje, ze auto jest jednak bardzo praktyczne, mimo iż w wielu obszarach się nie wyróżnia. Auto mam z roku 2019, kupione w kwietniu 2020 (po liftingu), jednak nie da się wybrać takiej opcji na Autocentrum - skala...
4,6
~amaltea
Mazda CX-3
Crossover 2.0 SKY-G i-ELOOP 150KM 110kW
Miałem już w swojej karierze (od 1980 roku) jakieś 20 pojazdów. Powiem krótko: ten jest wyjątkowy. Znakomity silnik benzynowy 2-litrowy 150 KM - wolnossący, bez turbo!!!, a przy tym zaskakująco mało pali (w każdych warunkach). Do tego super automatyczna skrzynia biegów. Rożne są opinie - że "zamula", nie może się zdecydować, który wybrać bieg - wg mnie to wszystko nieprawda. Reaguje równo, a przy włączeniu przycisku "sport" - spontanicznie....

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda CX-3