Szukaj

Mazda 6 III Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 2012 Mazda 6 Mazda 6 II 2.5 Skyactiv 193KM

46 500 PLN
Mazda
6
2012
benzynowy
193 KM
+48
Białystok (woj. podlaskie)
Rocznik 2012
Przebieg 204 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 193 KM
Pojemność silnika 2 488 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor inny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Mazda 6 Mazda 6 II 2.5 Skyactiv 193KM

6,6
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Tutaj już chyba lepiej nie może być! Silnik 2500 cm3, a spalanie średnie na poziomie 6,5-7,5 l/100km. Podczas dłuższych przelotów drogami krajowymi (trzymając się ograniczeń), osiąga wyniki na poziomie 5-6l /100km. Zaznaczam przy tym, że nie mam ciężkiej nogi, to automat tak dobiera bieg aby spalać paliwo w jak najbardziej efektywny sposób. Kolejne oklaski dla inżynierów! Do tego część energii z hamowania silnikiem odzyskiwana jest przez I-ELOOP i wykorzystywana do zasilania elektroniki pokładowej. Serwisy co 20tyś km lub co rok, jak do tej pory ograniczają się tylko do wymian oleju, filtrów i sprawdzenia wszystkich punktów samochodu. Ceny w ASO dość przystępne, przy tym serwisując regularnie w ASO (auto kupione i użytkowane w Szwecji) przez 10 lat mam darmowe Assistance.
8,6
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Bardzo oszczędne auto. Na krótkich odcinkach można uzyskać spalanie około 8.5l bez większego wysiłku. Sporadycznie jeździłem po trasach na drogach krajowych, zaś na autostradach niczego mu nie brakuje. Przy jeździe z prędkościami 160/170/180km/h maksymalne spalanie miałem 10.5 l/100km. Przy średniej 160km/h jest 9 - 9.5 l/100km. Rewelka. I przy tych prędkościach nie słychać silnika. Przy 160 km/h na obrotomierzu 3000rpm.
7,5
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Witam. Mazdą przejechalem 124.000 km od nowości. Jeżdżę autostradą 150km/h, drogą krajowa 100-120 miasto normalnie. Zrobiłem kiedyś test z 10.000km (od tankowania do tankowania) czyli ilość kilometrów do litrów z faktur. Wyszło 7,4l/100. W Dieslu miałbym 6-6,5l. Na autostradzie przy 150kmh spala 8-8,5.Zeby zrobić powyżej 10 trzeba jeździć na 4-6,5 Rpm. Jeszcze nigdy przy średnim spalanie nie przekroczyłem 11l.Chyba że przy 180-220(wyjdzie 12l)

Zalety

+ Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 6