Szukaj

Mazda 6 I Kombi 1.8 MZR 120KM 2003 Mazda 6 Mazda 6

8 900 PLN
Mazda
6
2003
benzynowy
120 KM
+48
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
Rocznik 2003
Przebieg 161 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mazda 6 Mazda 6

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
192 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s
Średnie spalanie
8,3 l/100 km
Długość
4 700 mm
Szerokość
1 780 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
68% 32%
8,2
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Mam Mazdę 6 od roku i takie liczby spalania widzę najczęściej. Dane odczytane z komputera pokrywają się z wyliczonymi. Na trasie 100 km zszedłem do 6,2l zużycia, ale było to zimą przy prędkości 60-90 km/h (przez "zabudowany" 60km/h resztę 90 no bo zima). 11l pokazuje mi we Wrocławiu z włączoną klimatyzacją i spokojnym traktowaniem gazu (50km/h na 4 biegu, a gdzie się da to 5 bieg), ale w korkach bez problemu wskazuje 15l. W trasie 300 km wzdłuż "Krajowej 11-stki" średnie spalanie wychodzi mi 7,4l z włączoną klimatyzacją, gdzie autostradami i "ekspresówkami" nie przekraczam 140 km/h. Spalania są pokazywane przez komputer z ustawioną opcją 10% zapasu, przeważnie dwie osoby na pokładzie. Samochód ma 286 tyś przebiegu. Jak dla mnie jest ok, bo liczyłem, że będzie więcej palić. Mam też wrażenie, że spalanie jest niezbyt wysokie, bo ten silnik jest mało dynamiczny. Do normalnej i spokojnej jazdy w zupełności wystarcza, ale z 4 osobami i bagażem już czuć wyraźnie, że się męczy na wyższych biegach i do wyprzedzania trzeba redukować do 3-ki. Jestem zadowolony i polecam osobom, które nie mają sportowego zacięcia w prowadzeniu auta.
6,9
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Jestem pozytywnie zaskoczony tym wynikiem, z raportów dostarczonych przez użyszkodników (:P) na tej stronie wnioskowałem iż spalanie będzie większe niż w poprzednim aucie (Ford Focus mk1 kombi 1.6, 20KM mniej) szczególnie że auto prawie 200kg cięższe, a tu okazało się że w jeździe 50/50 miasto/tereny pozamiejskie (praktycznie ciągle teren zabudowany) wynik spalania jest taki sam, mimo że Focus nie miał klimatyzacji, a tutaj chodzi non stop (klimatronik). Co prawda staram się jeździć najekonomiczniej jak się da, tj nie wciskam gazu do podłogi z każdych świateł, tylko okazjonalnie kręcę do odcinki, oraz non stop hamuje silnikiem, ale w Fordzie robiłem to samo. Czas pokaże ile uda mi się osiągnąć w trasie, Foczką udało mi się zejść do 5,5L/100 przy średniej 54km/h i prędkości przelotowej ~85km/h.
7,6
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
przez dwa lata jeździłem na benzynie. Średnie zużycie oscylowała w granicach 8 l/100 km. Miasto 10 l/100 km, trasa 7 l/100 km. Od roku jeżdżę na LPG średnie zużycie wynosi 9 l/100 km, miasto 11 l/100 km, trasa 8 l/100 km. LPG tankuje wyłącznie na renomowanych stacjach (Shell, BP itp). Co do napraw - wymieniałem tarcze hamulcowe wraz z klockami. Cały komplet na przód i tył kupowałem w serwisie Mazdy za 1 500 zł. To był mój jedyny konieczny zakup. Dodatkowo montaż instalacji LPG firmy BRC kosztował 3 000 zł. Konieczna była lubryfikacja gniazd zaworów.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 6