Szukaj

Mazda 6 I Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 2006 Mazda 6 Mazda 6 2.0 diesel 2006r LIFT 6 biegow

2 800 PLN
Mazda
6
2006
diesel
143 KM
+48
Stary Brześć (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2006
Przebieg 391 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 143 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor inny

Informacje o samochodzie

Mazda 6 Mazda 6 2.0 diesel 2006r LIFT 6 biegow

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
201 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,8 s
Średnie spalanie
6,1 l/100 km
Długość
4 700 mm
Szerokość
1 780 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
7,0
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Witam .Posiadam Mazde 6 diesel 143KM przebieg ok 80 tys od nowosci . Nigdy powtarzam nigdy nie osiagnęła ona takich poziomow spalania jak opisuja tu posiadacze podobnych aut. Uwazam ,ze ludzie pisza bzdury ,okłamują samych siebie . Dodam ze w rodzinie mamy roniez taki sam samochod i spala on podobne jak moj w cyklu miejskim ok 8,5-9,5, na trasie szczegolnie długiej drodze przy szybkosci ok 100km/h ok 5,5 \z tym ze musi to byc stabilna jazda najlepiej po autostradzie. Bajki o super niskim spalaniu mozna włozyc w... Co wiecej moj samochod posiada /nieszczescie filtr DPF to tragedja dla nieszczesliwego posiadacza tego wynalazku .Niestety to nie tylko w Mazdzie montowane są te oszołomskie filtry .
8,8
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Raport po przejechanych 40 tys. tym autem. DPF zamontowany, jestem przed jego oględzinami. Auto pali w mieście, w korkach niewiarygodnie duzo paliwa. Chwila na trasie wystarczy aby spalanie malało w oczach. Zaktualizuje raport po przeglądzie DPFu i adaptacji wtrysków.
6,7
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Od 2 lat robię przeglądy prywatnien a nie w ASO (w ASO oszukują na materiałach i mocno zawyżają ceny). niektore cześci oryginalne są drogie, ale to Mazda z Japonii - te oryginały jednak warto czasem kupować. Tarcze czy klocki bez problemu mogą być zamiennikami. Hamulce przeciętne i szybko tracą skutecznosć (bez względu na markę) - ale przód auta jest cieżki, bo to 2,0 diesel

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 6