Szukaj

Toyota Prius III Hatchback 1.8 HSD 136KM 2010 Mazda 6 II 2.0 155 KM skóra climatronic alufelgi super stan gwarancja

21 900 PLN
Mazda
6
2010
benzynowy
136 KM
+48
Płońsk (woj. mazowieckie)
Rocznik 2010
Przebieg 241 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mazda 6 II 2.0 155 KM skóra climatronic alufelgi super stan gwarancja

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,8 s
Średnie spalanie
4,7 l/100 km
Długość
4 460 mm
Szerokość
1 745 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
4,5
Toyota Prius III
Hatchback 1.8 HSD 136KM 100kW
Prius jest wygodnym i zaawansowanym autem. Dość twarde zawieszenie rekompensuje niskim kosztem eksploatacji. Moj pali od 3,7 gdy jade spokojnie na drogach poza miastem a ok 5,5 przy mocniejszej nodze i klimie. Co jakies kilka lat czyszczenie chlodnicy EGR i kolektora ssacego by silnik pracował rowno. Bateria po 243000km wymagala regeneracji i wymianie ok 7 ogniw i po zbalansowaniu jest znow dobrze. Gdy bateria trakcyjna padnie mozna sie ratowac resetem, ktory trwa ok 5-10 minut ale to juz znak że trzeba zmierzyc ogniwa baterii. Ogólnie to przyjemny woz i pełno w nim gadzetow. :)
4,1
Toyota Prius III
Hatchback 1.8 HSD 136KM 100kW
Priusem przejechałem w 15 miesięcy 25 tys. km, auto na oponach 215/45/17, silnik zalany olejem 0W/20. Codzienne dojazdy do pracy na dystansie 13 km z czego 80% małe miejscowości, reszta droga podmiejska - 4,2l. Zimą przy ujemnych temp ale bez śniegu wzrasta o ok. 1 litr. Autostrada tempomat 140 km/h - 6,0l. 120 km/h - 5,0l. Droga krajowa ok 4,3l. Min. uzyskane spalanie: 3,2l. - drogi podmiejskie i małe miejscowości, styl jazdy - na prądzie ok 55 km/h przez ok 2-3 km potem 3-4 km w tempie 65-70 km/h żeby podładować baterie.
4,4
Toyota Prius III
Hatchback 1.8 HSD 136KM 100kW
Mieszkam w USA kupilem Priusa z przebiegiem 47800 mil za $17000.Samochod uzytkuje w pracy w firmie kurjerskiej. Obecnie mam na liczniku 156 tys mil. Z napraw wymienilem jedna tyna tarcze chamulcowa z powodu dostania sie wody na jedna ze szpilek co zpowodowalo ze nie odbijal jeden klocek i przegrzal tarcze zdarl sie niemal do zera.koszt tarcza $30 kaplet klockow na tyl $45.innych usterek brak :)Spalanie zima w zalenosci od mrozow przy - 20 C 5-6l/100km -5 C 4,8-5,5l/100km wiosna lato 4-5l/100km miasto od 3.2 do 4,5l/100km

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 6