Szukaj

Mazda 6 II Hatchback 2.5 MZR 170KM 2008 Mazda 6 2.5, GAZ, Xenon, Klima, Klimatronic

20 999 PLN
Mazda
6
2008
benzynowy z lpg
170 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2008
Przebieg 246 931 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 2 488 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mazda 6 2.5, GAZ, Xenon, Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
220 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,3 s
Średnie spalanie
8,1 l/100 km
Długość
4 690 mm
Szerokość
1 780 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
10,9
Mazda 6 II
Hatchback 2.5 MZR 170KM 125kW
W poprzednim raporcie spalania podawałem wartości dla PB. Aktualnie auto jest z instalacją LPG Prins VSI 2.0 - przejechane już ponad 11 tysięcy kilometrów. Instalacja droga ale totalnie bezproblemowa. Spalanie LPG różni się jednak od tego co podają w broszurach (spalanie 26% więcej LPG z własnych wyliczeń vs to co było w reklamówkach czyli 10-15%) co jest następstwem komputera tej instalacji którą steruje komputer benzynowy. Także na dawkę nic nie można poradzić ale przynajmniej wiem że dawka gazu jest odpowiednia na każdym z cylindrów. Dane średniego maksymalnego spalania podałem tak na oko ponieważ nigdy nie jeździłem typowo po mieście. Jednakże co do minimum osiągniętego spalania w trasie to będzie jakieś 8,8-9L ale to raczej emerycki styl jazdy. Co do minimalnego mieszanego stylu jazdy chciałbym zaznaczyć że samochód cały czas śmiga na włączonej klimatyzacji. Poprzednio pisałem że w terenie górzystym spalanie PB wynosi 8.5L (15km w jedną stronę do pracy plus kilka świateł i zakupy w sklepie, powrót do domu kolejne 15km) spalanie LPG przy tej samej trasie to 10,8-11,5L zależnie czy mamy włączoną klimatyzację i ile niespodzianek w postaci traktorów i ciężarówkach spotykam na swojej drodze. Ktoś pewnie zapyta czy jest jakaś różnica w mocy na LPG - odpowiadam - tak jest odczuwalny. LPG jednak trochę ten silnik kastruje - może to wina tego oprogramowania MasterSlave. Byłem nawet na sprawdzeniu gwarancyjnym i wszystkie parametry idealnie dostrojone do czasów otwarcia wtryskiwaczy benzynowych - nie ma żadnych anomalii i dawka LPG jest bardzo dobra. Gazownik jednak podpowiedział że to też może być wina gazu (tankuję zawsze na jednej stacji obok domu. W Niemczech nie ma ich wiele i trzeba specjalnie szukać). Na różnych stacjach jakość gazu i skład procentowy może się od siebie różnić. Skład gazu może mieć wpływ na finalną kaloryczność a wtedy komputer powinien korygować dawkowanie i finalnie obniżyć spalanie. Jak sprawdzę tą tezę i LPG na innych stacjach to dam znać :D Puki co Prins VSI 2.0 bezproblemowy tylko jednak to spalanie :P Człowiek jednak zawsze chciałby mieć lepiej i taniej
11,7
Mazda 6 II
Hatchback 2.5 MZR 170KM 125kW
Mazdę 6 kupiłem jako dwu-letni samochód . Co dziennie pokonuję około 110km ( dom - przedszkole - praca i powrót ). Cykl miejski ok 30 km reszt to autostrada. Auto niestety do oszczędnych nie należy bardzo żałuje ,że nie kupiłem w wersji 2.0. Najbardziej rozczarowany byłem trasą wakacyjną Lublin - Zadar. Dwie dorosłe osoby plus dwójka dzieci do tego około 50 kg bagażu. Jazda przyjemne ale kosztowna średnie spalanie na całej trasie 10.2l/100km. Wcześniej miałem Hondę Accord z silnikiem 2.4 160KM , której spalanie to koszty tankowania były miesięcznie niższe o ponad 100 zł. Pozdrawiam.
10,2
Mazda 6 II
Hatchback 2.5 MZR 170KM 125kW
Średnie spalanie utrzymuje się na poziomie 11,5-12,4 w zależności od jazdy a korzystam z mocy bo zrobiona jest na 180KM,prędkość max 227km/h pokazuje nawigacja,licznik 240km/h ale to też zasługa niskiego współczynnika oporu powietrza 0,27

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 6