Szukaj

Mazda 6 II Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 2008 Mazda 6 2.0 DI, Navi, Klima, Klimatronic

15 499 PLN
Mazda
6
2008
diesel
140 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2008
Przebieg 120 090 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mazda 6 2.0 DI, Navi, Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
198 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Średnie spalanie
5,7 l/100 km
Długość
4 785 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
84% 16%
7,8
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Był to mój samochód marzeń. Piękna linia niesamowicie ładny kolor czarny metalik no i niby dobre opinie użytkowników, a tutaj wielka beznadzieja. W środku jest tak słabo wyposażona, że jeżdżąc nią w zimie można oszaleć tak wszystko trzeszczy i strzela. Silnik niby dynamiczny i mający cichą pracę, ale tak strasznie delikatny, że bardzo szybko dochodzi do przekręcenia panewki i do wymiany. Średni koszt koło 15 000zl. Porażka!!! Egr beznadziejny ciągle się zatyka jak czujnik emisji spalin DPF, który po przejechaniu kilku tysięcy km jest do wyrzucenia i to kolejne pieniądze. Serwisowałem auto co 10000km i w żaden sposób się to auto nie odwdzięczyło. Jedyne co to auto ma do zaoferowania to wygląd i ładne, choć ze słabych materiałów wnętrze. Nie polecam lepiej kupić malucha!!!
6,7
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Tu dane odbiegają od dekalracji producenta. Średnie spalanie z 27 tys. km to 7.5 l/100 km ( miasto-Warszawa i trasa ). W "makabrycznym" korku spalił mi kedyś 11.5 l/100km na odcinku 25 km, można zejść poniżej 5.0 litra na 100 km przy prędkościach poniżej 100 km/h i płynnej jeździe, ale realnie spalanie nieubłaganie oscyluje na poziomie 7.5 l/100 km. Octavia 1.9 TDI średnio paliła przy podobnym stylu jazdy 5.9 l/100 km ( wskazania komputera pokładowego ).
7,7
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Przy moim stylu jazdy diesel palił średnio 8,2 l/100km, dane w instrukcji są mocno zaniżone. Przeglądy średnio 800 - 1000 zł - dość dużo jak na tę klasę auta, konkurencja potrafi się wyrobić w około 60%. Ceny napraw kosmiczne !!! Naprawa silnika (wał korbowy, pompa olejowa, dolny blok silnika, oleje robocizna itp. no i oczywiście porcelanka zaworowa) UWAGA !!! 20.000,00 zł dwadzieścia tysięcy złotych !! kosmos !! O innych naprawach nie wspomnę bo bledną przy tej kwocie, ale np. klocki hamulcowe przednie około 600 zł. Wahacz przedni 3.000,00 zł

Zalety

+ Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 6