Szukaj

Mazda 6 I Hatchback 1.8 MZR 120KM 2006 Mazda 6 1.8, Klima, Klimatronic, Tempomat

11 499 PLN
Mazda
6
2006
benzynowy
120 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2006
Przebieg 211 658 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mazda 6 1.8, Klima, Klimatronic, Tempomat

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
194 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
Średnie spalanie
8,3 l/100 km
Długość
4 690 mm
Szerokość
1 780 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
11,0
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Spalanie podane dla LPG. Auto na instalację gazu BRC z lubryfikacją za 3400 zł i działa świetnie już 20 tyś km. Auto bardzo szybko się nagrzewa więc instalacja była świetną decyzją - na rozgrzanie bierze 0,5 l. lato do max 1,5 l. Pb zima na 100 km. Spalanie dobre jak na tak duże auto. Mieszkam w trójmieście jazda głównie po mieście i obwodnicy - z reguły do 150 km/h nie więcej, choć i 200 km/h idzie. Średnie minimalne 8,8 Pb komputer / 10 LPG trasa 800 km Gdynia - Zakopane - głównie ekspresowe i autostrady 140 do 150 km/h tempomat non stop. Średnio z jazdy miejskiej - może mało ekonomiczna ale też nie od świateł do świateł z piskiem opon - wychodzi 10 - 11 Pb komputer / 12 - 13 LPG. Uważam to za bardzo dobry wynik. minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe pewnie byłoby dużo niższe ale nigdy nie próbowałem :)
9,5
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Auto na instalację gazu BRC z lubryfikacją za 3400 zł i działa świetnie już 20 tyś km. Auto bardzo szybko się nagrzewa więc instalacja była świetną decyzją - na rozgrzanie bierze 0,5 l. lato do max 1,5 l. Pb zima na 100 km. Spalanie dobre jak na tak duże auto. Mieszkam w trójmieście jazda głównie po mieście i obwodnicy - z reguły do 150 km/h nie więcej, choć i 200 km/h idzie. Średnie minimalne 8,8 Pb komputer / 10 LPG trasa 800 km Gdynia - Zakopane - głównie ekspresowe i autostrady 140 do 150 km/h tempomat non stop. Średnio z jazdy miejskiej - może mało ekonomiczna ale też nie od świateł do świateł z piskiem opon - wychodzi 10 - 11 Pb komputer / 12 - 13 LPG. Uważam to za bardzo dobry wynik. Z innych wydatków w normie : Wahacz dolny przedni 270 zł , komplet na 4 koła tarcz i klocków za niecałe 500 zł udało mi się znaleźć - nie wszystkie trzeba wymienić ale nie chce mi się na pół roku bawić drugi raz, łożysko 150 zł, element układu wydechowego 220 zł. Tyle trzeba było zrobić w aucie sprowadzonym z Danii z przebiegiem 190 tyś km. w trakcie rocznej eksploatacji przez 20 tyś km Do tego doliczyć trzeba lakiernika i konserwację podwozia cena zależna od warsztatu. Na aucie nigdy nie oszczędzam co trzeba wymieniać to wymieniam i uważam że ceny są dobre
7,4
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Przy jeździe na trasie z prędkością 50 - 70 - 80 km na 5 biegu można wycisnąć bez problemu 6,5 litra na 100 km. Zejście do 5,5 lita wymaga bardzo wolnego ruszania z miejsca nie przekraczania 70 km/h i regularnego wyrzucania biegów na "luz" przy zjeżdżaniu z pochyłości. Absolutny rekord na dystansie 300 km to 5,2 litra na 100 km. W mieście auto pali około 11 litrów na 100 km. Średnio włączony bez resetowania na kilka tysięcy kilometrów komputer pokazał średnie spalanie 9 litrów na 100 km. Ceny przeglądów i części wysokie ale auto po prosu w ogóle się nie psuje...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 6