Szukaj

Mazda 5 II 2.0 MZR 150KM 2011 Mazda 5 2.0 MZR-DISI i-stop Sport* Kolor Biała Perła*

29 900 PLN
Mazda
5
2011
benzynowy
150 KM
+48
Pilawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2011
Przebieg 185 101 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia van
Kolor Biały perłowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Odtwarzacz DVD, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mazda 5 2.0 MZR-DISI i-stop Sport* Kolor Biała Perła*

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
196 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
Średnie spalanie
6,1 l/100 km
Długość
4 585 mm
Szerokość
1 750 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
11,1
Mazda 5 II
Minivan 2.0 MZR 150KM 110kW
Spalanie raczej duże, silnik za słaby do tego samochodu. Jeżdżę 100-130km/h na trasie. Wcześniej jeździłem citroenem C5 2.0 HDi. Mazda jest pod każdym względem gorsza z wyjątkiem awaryjności. Przyspieszenie słabe, wyraźnie brakuje mocy przy wyprzedzaniu. Nie wiem czy i-stop oszczędza paliwo, ale potrafi doprowadzić do wściekłości, gdy chcesz ruszyć a silnik właśnie gaśnie i komputer głupieje - taka synchronizacja nie jest zbyt częsta, ale niebezpieczna i wychodzi się na "blondynkę". Natomiast przy częstszej jeździe w mieście nie wyławiacza silnika (chyba ładuje akumulatory). W zimie i "trasach" 600-1200m spalił 15 l/100km ! średnio na trasie 9,2-9,7 l Citroen przy jeździe średnio o 10km/h szybszej spalał 6,5l ON
9,3
Liczba komentarzy: 1
Mazda 5 II
Minivan 2.0 MZR 150KM 110kW
Raport spalania dotyczy Mazdy 5 z silnikiem benzynowym 2.0 MZR 150KM iSTOP. Prawdopodobnie na skutek błędu administratora strony, ten silnik automatycznie jest klasyfikowany jak jednostka zasilana olejem napędowym. A teraz o aucie. Mazdę posiadam od 5 miesięcy, przebieg tylko 4500 km. Na dzień dzisiejszy średnie spalanie w warunkach miejskich to 11.1 L/100 km(95% przejechanych km miało miejsce w warunkach miejskich, krótkie dystanse dzienne, normalna jazda; zimą silnik i kabina dogrzewane elektryczną grzałką DEFA). Można powiedzieć, że to dużo, biorąc jednak poprawkę na gabaryty auta i moc jednostki chyba nie powinniśmy być zaskoczeni. Producenci w swoich testach podają wyśrubowane dane dotyczące spania, które przy normalnej jeździe są dla nas nieosiągalne. Spalanie poza miastem które podaje może być niemiarodajne ponieważ zaledwie 200-300 km przejechałem w warunkach pozamiejskich na droga z licznymi ograniczeniami prędkości.
9,3
Mazda 5 II
Minivan 2.0 MZR 150KM 110kW
Przecietnie, istop moim zdaniem nie oszczedza paliwa no moze minimalnie , po 2 latach uzytkowania nie stwierdzilem zadnych oszczednosci, oczywiscie dane producenta na temat zuzycia paliwa sa zanizone o co najmniej 2 litry, srednio w lato mazda 5 z silnikiem 2.0 benzyna spala 10.2 litra na 100 km, w zime o litr, oczywiscie mowimy tu o spokojnej jezdzie, agresywna jazda mozna dodac jeszcze 2 litry,

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Ergonomia - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 5