Szukaj

Mazda 5 I 2.0 MZR-CD 143KM 2007 Mazda 5 2.0 CD, 7 miejsc, Klima, Klimatronic,ALU

8 999 PLN
Mazda
5
2007
diesel
143 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2007
Przebieg 160 720 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 143 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mazda 5 2.0 CD, 7 miejsc, Klima, Klimatronic,ALU

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
197 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,4 s
Średnie spalanie
6,3 l/100 km
Długość
4 505 mm
Szerokość
1 755 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
79% 21%
6,9
Mazda 5 I
Minivan 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Jeżdżę samochodem od 7 lat, kupując miało na liczniku 126k (rzeczywiście przed kupnem było ok. 260k - taki mamy klimat), aktualnie przejechałem już nim ok. 140k. Silnik lubi trochę potraktorzyć, zwłaszcza kiedy jest zimno, ale jak się rozgrzeje nie ma problemu z pracą, nawet jak na swój przebieg. W chłodne dni podgrzewacz miał zapewniać szybkie osiągnięcie temperatury przez silnik, ale widocznym skutkiem jego pracy jest ciągnąca się za autem chmura dymu, zwracająca uwagę sąsiednich kierowców. Samo auto przy regularnej wymianie oleju, tankowaniu dobrego paliwa sprawuje się całkiem nieźle. W trakcie jazdy potrafi nim nieco szarpnąć, ale nie wiem czy jest to wina dwumasy czy raczej mojego stylu jazdy. Z DPFem miałem problemy na początku, kiedy jeszcze nie wiedziałem z czym to się je. Aktualnie przejażdżka z obrotami silnika powyżej 2k i nie ma problemu, od 6 lat nie byłem z tym u żadnego mechanika. Fantastyczne są tylne drzwi - zwłaszcza kiedy się ma małe dzieci, ale zimą zdarzyło się też jechać przy niezamkniętych, ponieważ mróz zblokował zamek, który przestał je trzymać, dzięki czemu cały czas jedna ręka na kierownicy - druga zaś trzymała drzwi - mało komfortowa jazda :)
7,6
Mazda 5 I
Minivan 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Spokojna jazda 90-100 to ok. 5l./100km. Normalnie,czyli 120-140 nie przekroczy 6,5 l. Jazda autostradą 160-170 w cztery osoby i bagaże wyszło mi 7,2 l/100. Prowadzenie w zakrętach - jak po sznurku, w końcu zawieszenie z forda. Silnik 143 km daje radę bez względu na obsadę auta. Dużym plusem jest webasto silnika - ciepły w 100% już po ok 3km.Auto ogólnie rewelacyjne. Przy prędkościach -powyżej 120 km hałas głównie opływającego powietrza i opon- silnika jako tako nie słychać. Auto ogólnie bezawaryjne. Zasuwa jak przyklejone do asfaltu. Praca silnika na wolnych obrotach bardzo płynna i jak na diesla cicha. Miejsca dla 5 osób może i nieco mało (zależy od wzrostu) ale nie brakuje i można spokojnie śmigać nawet w długie trasy.I jeszcze jedno - światła xenonowe - rewelacyjne.
7,2
Mazda 5 I
Minivan 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Madzia jak na taka mase,gabaryty i 143km pali doskonale.Nie rozumiem komentarzy ze pali 8l w miescie!Kupcie Audi A3 1,9 TDI 105km bedziecie mieli spalanie 6,5 w miescie przy mrozach -20´C!Wiem bo zona mam takie!A jezdzi po Warszawie. Silnik rewelka, uklad jezdny plyta forda...kto nie wie focus jest rewelacyjny w prowadzenu wiec Madzia tez! Szumy w kabinie...to jest VAN!Uwazam ze jest ok. Skrzynia na 4ke troche oporna na zimnym ale tak jest w kazdym aucie.Ogolnie polecam rewelka osiagi,funkcjonalnosc, ceny czesci?Jesli ktos jedzie do jednego sklepu to jego problem.Serwis?Tylko prywatnie!Raz ze sa lepsi i robota lepsza.Polecam!Polecam!Polecam!

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 5