Szukaj

Mazda 5 I 2.0 MZR 146KM 2008 Mazda 5 2.0, 7 miejsc, Klima, Klimatronic,ALU

15 499 PLN
Mazda
5
2008
benzynowy
146 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2008
Przebieg 215 098 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 146 KM
Pojemność silnika 1 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ASR (kontrola trakcji), Kurtyny powietrzne, Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, ABS, Poduszka powietrzna kierowcy, Przyciemniane szyby, Elektryczne szyby przednie, Wspomaganie kierownicy, Wielofunkcyjna kierownica, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, CD, Hak, Otwieranie pilotem, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Mazda 5 2.0, 7 miejsc, Klima, Klimatronic,ALU

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
194 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
7,9 l/100 km
Długość
4 505 mm
Szerokość
1 755 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
8,4
Mazda 5 I
Minivan 2.0 MZR 146KM 107kW
Jakie było moje zaskoczenie kiedy (zmuszony niepokojącymi dźwiękami ze strony kompresora klimatyzacji) przez 2 tygodnie jeździłem bez klimatyzacji. Okazało się, że łożyska klimatyzacji stawiały tak znaczący opór, że spalanie spadło w warunkach miejskich z ok. 11 (w okresie letnim) do ok. 9,0 (bez klimatyzacji). Po naprawie spalanie wzrosło ale i tak wynik na poziomie ok. 9,5 l/100 km w okresie wakacyjnym w dużym mieście uważam za świetną wartość! Polecam od czasu do czasu podczas większego przeglądu zlecić mechanikowi demontaż paska klimatyzacji (jest elastyczny, nie ma napinaczy) i zakręcenie kołem pasowym...to dość częsta usterka w tych kompresorach.
9,5
Mazda 5 I
Minivan 2.0 MZR 146KM 107kW
Spalanie zależne mocno od pory roku. Spalanie zależne od prawidłowego zresetowania wszystkich ustawień komputera i sprawnych sond lambda. W mieście w okresie wakacyjnym (Wrocław, nieduże korki, ciepło) to ok. 10,4 - 10,6, okres wiosenno - jesienny, spalanie ok. 11 l/100 km, późna jesień, wczesna wiosna, kilka stopni na plusie, poranne przymrozki - to ok. 11,2-11,3, zima, temp. poniżej 0, korki, ok. 11,5 - 11,7. Trasa - normalna jazda (drogi krajowe - do 100 km/h, teren raczej płaski) ok. 7,7, autostrada - 110-120 ok. 8, 120 - 130 - 8,5. 1580 kg (masa rzeczywista) + duża powierzchnia czołowa + sam w sobie niezbyt ekonomiczny silnik (choć dynamiczny i żywo reagujący na gaz, sprzed ery eko..) dają takie realne wyniki. Przy dość dynamicznej jeździe po mieście - 12 l/100 km, na autostradzie - 140-150 - ok. 10 - 10,5/100 km. Specjalnie się nie poszaleje. LPG nie montuje, bo silnik ma regulację szklankami (droga regulacja, drogie szklanki) i mały zbiornik (niewielka wnęka na koło dojazdowe). Niektórzy podnoszą trzeci rząd siedzeń, albo go w ogóle likwidują, ale wtedy traci sens 7-dmio (5-cio) osobowy van. Pozdrawiam.
9,2
Mazda 5 I
Minivan 2.0 MZR 146KM 107kW
Samochód posiada instalację gazową na benzynie praktycznie nie jeżdżę. Zakładałem przed założeniem instalacji, że będzie spalał 11 litrów mile mnie spalanie zaskoczyło, bo bardzo rzadko przekraczam 10 litrów. Z reguły spalanie oscyluje między 9 a 10 litrów.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 5