Szukaj

Mazda 3 III Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 2013 Mazda 3 SKYACTIV- G 2,0-Nawigacja-Grzane Fotel...

47 700 PLN
Mazda
3
2013
benzynowy
120 KM
+48
Bytom (woj. śląskie)
Rocznik 2013
Przebieg 132 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor inny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mazda 3 SKYACTIV- G 2,0-Nawigacja-Grzane Fotel...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
198 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,8 s
Średnie spalanie
5,1 l/100 km
Długość
4 585 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
6,5
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Dużo zależy od sposobu prowadzenia i warunków panujących na drodze. Samochód potrafi spalić 5.3 litra na setkę benzyny, gdy będziemy jeździć drogami krajowymi przestrzegając ograniczeń prędkości. 6 litrów wyniesie spokojna jazda (110 - 120 km/h) na autostradzie lub drodze szybkiego ruchu. Podczas szybszej jazdy autostradowej (130 - 140 km/h) spalanie wzrasta do 6.5 litra. Szybka jazda autostradowa (150 km/h i więcej) to zużycie około 7 do 8 litrów. Natomiast jazda w zakorkowanym mieście będzie sprawiać, że z baku będzie nam znikać około 8 litrów benzyny na każde przejechane 100 kilometrów. Moim zdaniem to bardzo oszczędny i godny polecenia silnik. Nie trzeba go specjalnie kręcić, aby samochód poruszał się sprawnie. Obecnie mam przejechane 40 tyś kilometrów i jestem zadowolony. Zobaczymy później.
6,0
Liczba komentarzy: 1
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
ogólnie rzecz biorąc jest ok, przejechane 28tys. średnie spalanie utrzymuje się 6,5l. Jazda po mieście - 7,5l. Przy jeździe krajówkami i spokojnej jeździe bez problemu można zejść do 5.0 litrów. Autostrada Trójmiasto -> Toruń ze stałą prędkością 150km/h - 8,2l. Wracając autostradą Toruń -> Trójmiasto ze stałą prędkością 6.8l. Zauważyłem, że wiatr może mieć duży wpływ na spalanie. Nie narzekam na spalanie. Jesli chodzi o usterki - na chwilę obecną brak, ale co się spodziewać po przejechaniu niecałych 30k km
5,5
Liczba komentarzy: 3
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Moje trasy to odcinki średnio po 45km. Głownie drogi krajowe (po drodze wioski, miasteczka, trochę zahaczam o Kraków), trochę ekspresówek i autostrad. Średnia prędkość to około 48km/h. Przy powyższych warunkach spalanie według komputera utrzymuje się przez cały czas mam na poziomie 5.5 - 5.6l/100km. Jeżeli chodzi o dane z baku, to nie bawię się w dokładne kalkulację (zalewnie pod korek itp.). Jedno wiem, że 30 litrów starcza mi na więcej niż 500km i taka dokładność jest dla mnie wystarczająca. Jeśli chodzi o możliwości tego auta, to jestem przekonany, że mógłbym wycisnąć z niego jeszcze mniejszą średnią, gdybym stosował się do wskazówek dotyczący zmiany biegów, które podpowiada mi komputer. Raz spróbowałem na mojej trasie i na odcinku 50km ze średnia 49km/h uzyskałem z komputera wynik 4.8l/100km ? więcej tego nie próbowałem powtarzać.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3