Szukaj

Mazda 3 III Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 2017 Mazda 3 Revolution Bose Navi 165KM

19 900 PLN
Mazda
3
2017
benzynowy
165 KM
+48
Gliwice (woj. śląskie)
Rocznik 2017
Przebieg 217 200 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 165 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Biały perłowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mazda 3 Revolution Bose Navi 165KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,2 s
Średnie spalanie
5,8 l/100 km
Długość
4 465 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
87% 13%
11,0
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
mazda 3 2018rok 165km spalanie .Ludzie nie opisujcie minmalnej jazdy .to wszedzie mozna znalejsc.ten co szuka to maksymalnej jazdy i spalania nikt nie napisal ile potrzeba Sekunde zeby osiagnac 210 km na godzine i ile pali przy tej pretkosci .ile obrotow musi miec.moja Mazda przy predkosci kolo 190 zaczyna pali kolo 14 litrow.Jezdzac do pracy 22km w tym 4km przez miasto 18 autostrada do 180 pali 12 man wlaczone nawiew automatik Plus na przednia szybe jak paruje i nie kiedy ogdzewanie 1 siedzenis.Ale ostanio jechalem autostrada w 2 osoby na manualnmym ogrzewaniu i 1 ogrzewaniu siedzenia przy pretkoscici 190 km na godzine pokazalo 13 litrow zima mam zalozone opony zimowe 16. to mysle zeby osiagnac te 210 km na godzine to mazda Spala kolo 20 litrow bo przy 190 ma 5000 obrotowto do 210 km musimy ja jeszcze pogonic 20 km na godzine to jest powyzej 6tys obrotow .To niech nikt nie mowi ze sa to silnik oszczedne.moze 120 na godzine.Ale mialem kiedys Ford 145 PS 2.0 litra mial 5 biegow i chodzil duzo lepiej .mial lepsze przyspieszenie i jechal 220 nie bylo problemu.Ludzie prosze was nie piscie ile auto na mniej palil juz nas producent oszukuje .piszcie o maksymalne osiagi .bo przez was juz bylem w Mazdzie bo duzo pali i malo mocy ma zaplacilem 450 zl i okazalo sie ze jest wszystko ok.dlatego mowie jak Polonez by mial 6 biegow a nie 4 to by palil 6 litrow.Dolozyli 6 bieg zeby spadly obrory brzy no.120 na godzine i przez to mniej pali ale do 120.km na godzine .jezdzac kolo 200 na godzine to jak na 300km 50 litrow i to auto oszczegne na te czasy?miale 20 lat temu opla vektra 115 km miale 5 biegow i miale te same osiagi i spalanie Mazda 3 165 fajna z wygladu silnik do tylka dobry do pretkosci 110 na godzine na 6 biegt nie polecem .brak przyjemnosci ze szybkie jazdy kolo 180.200 Mialem nie dawno Nissan pulsar 1.6 190 km to byla rakieta na turbo 220 bez problemu palil 11 przy 220 tylko byl na gwarancij rocznej nie z nissana i mialem problemy z kontrolkavze silnika z ta pamaeaczowa i musialem odac .jak by nie ta kontrolka to polecam te auto chodzi jak burza
11,0
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
ludzie opisujcie maksymalne osiagi przy 170-210 .przez takich jak wy kupilem moja mazda3 165km I sie okazuje wszystko oszukane do 210 na godzine co objecuja to nie do osiagniecia albo zaczyna palic 20 litrow.Ja opisze moja sytuacje 2018 2.0 165 km silnik kola 16 w zime jest wlaczonony nawiew na 2 . na poczatku na przednia szybe wlaczony nawiew ogrzewania .nie kiedy ogrzewanie siedzenia i przy 22 km pali nie wiecej 11litrow.a ostanio .jechalem ma sutoszradzie do 190 lm na godzine pokazalo prawie 14 to nie mowie ze oszczedne auto.210 na godzine to ciezko osiagnac i pali chyba 20.litrow.do 195 na 5 Biegung trzeba to juz jest powyzej 5tys obr ciagnac albo 30 km .200 km na godzine raz osiagnolem.to co ludzie opisuja 6-7 nie wiarygodne albo 6 biegt 2tys obrotow kolo 90 na godzine.szukalem auta duzo köni zeby malo palilo i zeby szlo miec przyjemnosc z jazdy.i co sie okazalo ludzie pisza najmnoejsze osiagi .to wam dam przyklsdv jak by polonez mial 6 biegow o nie 4 to by palil 7
7,0
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Naturalnie najniższe spalanie osiągniemy przy rozgrzanym silniku i prędkości przelotowej około 100/h. Mi komputer pokazuje wtedy 5,4 l. Czyli jest naprawdę dobrze. ( Mój poprzedni samochód 1.6 diesel 110 KM palił 5.5l) Jazda po mieście to już około 8l. Natomiast przy prędkości 170 to już 10l. Myślę że średnia to około 7 litrów co przy 165 konnym motorze chyba nie jest źle. Aczkolwiek dziś brałbym wersję 120-konną która podobno ma skrzynię o dłuższych przełożeniach co skutkuje nie wkręcaniem silnika tak szybko na obroty i automatycznie niższym o około litr spalaniem. Robiłem też jeden pomiar z tak zwanego pistoletu, czyli auto zatankowane do odbicia pistoletu następnie przejechane 100 km i na tym samym dystrybutorze zatankowane. Wyszło o litr więcej niż pokazał komputer. Jednak było to dawno i nawet nie pamiętam jaką trasę wtedy pokonałem i jakim stylem jazdy

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3