Szukaj

Mazda 3 I Sedan 1.6 MZ-CD 109KM 2007 Mazda 3 Mazda 3 1.6 CD Comfort

8 900 PLN
Mazda
3
2007
diesel
109 KM
+48
Reguły (woj. mazowieckie)
Rocznik 2007
Przebieg 209 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 109 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Mazda 3 Mazda 3 1.6 CD Comfort

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,3 s
Średnie spalanie
5,0 l/100 km
Długość
4 540 mm
Szerokość
1 745 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
6,0
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Tutaj mam mieszane uczucia. Przede wszystkim za mały bak jak na tę klasę i wielkość samochodu. 45 litrów to zdecydowanie poniżej oczekiwań. Na pełnym zbiorniku, tylko po Warszawie, zasięg to 550 / 600km jazdy normalnej i 600 / 650km przy oszczędnym prowadzeniu (tu na zakresie obrotów 1700 - 2000). W trasie, zasięg przy prędkości 120 - 130km/h wyszedł 830 i 6 litrów w baku. Tu zaznaczam, że tempo było jednostajne, bez wyprzedzania ze zwiększaniem obrotów, bez redukcji. Autostrada w Niemczech. Przy używaniu biegów i przy bardziej agresywnej jeździe, niestety spalanie bardzo wzrasta. Części zamienne bardzo drogie. Z racji tego, że samochód był służbowym, to pod uwagę było brane tylko ASO. Prywatnie nie było by mnie stać: katalizator: 4700pln; turbina z wymianą: 5500pln; filtr paliwa z wymianą: ok 400pln. Nie są to ceny dla "Kowalskiego". Do wielu elementów brak zamienników i trzeba niestety topić spore pieniądze. Kompletne sprzęgło z łożyskiem do mojego prywatnego V40 1,9d: 800pln + 350pln wymiana (bez dwumasy); do Mazdy, ten sam zesaw (również bez dwumasy): 1200 za części + minimum 500pln wymiana. Jest różnica ...
5,2
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Chłopaczek który jeździł tym samochodem wcześniej miał średnie spalanie zgodnie z komputerem 4,7 litra/100km niestety jeżdżąc po większym mieście i trasie nie udało mi się osiągnąć takiego wyniku w cyklu mieszanym najmniej miałem 4,9 l/100km - była to dla mnie męczarnia nie jazda. Przy mojej jeździe średnie zużycie paliwa mam ok 5,5 l/100km na trasie przy spokojnej sympatycznej jeździe zrobiłem 4,5 l/100km a w mieście samym staram się zmieścić w 6 litrach i puki co wychodzi mi to. Obecnie z samego miasta mam 5,7 l/100km. Samochód nie jest drogi w utrzymaniu, puki co wymieniałem w nim tylko filtry, rozrząd, paski, olej, i uzupełniałem płyny i w porównaniu do konkurencyjnych aut cena jest porównywalna. Jedne rzeczy są droższe a drugie tańsze.
4,0
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Najniższe zanotowane na trasie to 3.4 według komputera pokładowego, ale niestety on oszukuje o jakieś 5-6%. W cyklu mieszanym trudno spalić więcej niż 5l, a na trasie więcej niż 4,5 litra. W mieście weźmie więcej - nie mierzyłem, ale myślę, że koło 6 litrów. W sumie jest super. - 3.4 jazda bez wyprzedzania 85km/h - 4.5 jazda 110 - 140km/h z wyprzedzaniem, ale możliwie płynna To są dane z komputera pokładowego, który zaniża dane !! Po 3 testach wyszło, że o jakieś 5-6%, więc też jest super - w Toyocie 2.0 D4D komputer zaniża spalanie o 20-30%.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3